Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 32

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 3.

Článek
Lefstein, Adam, Israeli, Mirit, Pollak, Itay, Bozo-Schwartz, Maya. Investigating dilemmas in teaching: towards a new form of pedagogical scholarship. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 9–36.

Článek
Nehyba, Jan. The social neuroscience of education : a book review. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 129–134.

Článek
Kasperová, Dana. Reflections on the focus of education in the Theresienstadt ghetto based on reports by Theresienstadt's educators. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 37–56.

Článek
Sedláček, Martin, Pol, Milan, Hloušková, Lenka, Lazarová, Bohumíra, Novotný, Petr. Internal setting and organisational learning in schools. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 75–92.

Článek
Šeďová, Klára, Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 5–8.

Článek
Vlčková, Kateřina, Berger, Janek, Völkle, Manuel. Classification theories of foreign language learning strategies: an exploratory analysis. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 93–113.

Článek
Schratz, Michael, Schwarz, Johanna F., Westfall-Greiter, Tanja. Looking at two sides of the same coin: phenomenologically oriented vignette research and its implications for teaching and learning. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 57–73.

Kapitola
Šeďová, Klára. Summary. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, s. 175.

Článek
Graeco-Latina Brunensia. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 1, s. 236.

Článek
Franczyk-Cegła, Agnieszka. The epic character of spondaic verses in Juvenal. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 1, s. 39–56.

Článek
Wysłucha, Kamila. Horace, Romanae fidicen lyrae? : analysis of some musical metaphors found in Horace's Carmina. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 1, s. 199–212.

Článek
Keslová, Tereza. Yannis Ritsos and Czechoslovakia : Anthology of Czech and Slovak poets. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 1, s. 107–116.

Článek
Melounová, Markéta. Severitas and clementia in punishing the crimen maiestatis from Principate to Dominate. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 1, s. 149–158.

Článek
Franek, Juraj. Presocratic philosophy and the origins of religion. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 1, s. 57–74.

Článek
Gellérfi, Gergő. The Institutes of Oratory as inspiration and source for Juvenal. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 1, s. 85–93.

Článek
Cuzzolin, Pierluigi. The latin construction dicere quod revisited. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 1, s. 23–38.

Článek
Pořízková, Kateřina. Urachus in medicine: what is the motivation of this term?. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 2, s. 89–96.

Článek
Graeco-Latina Brunensia. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 2, s. 247.

Článek
Šimon, František. On the anatomical term tunica dartos. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 2, s. 151–158.

Článek
Mikulová, Jana. A case of habere + participle in late Latin. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 2, s. 77–87.

Článek
Podmínky přijímání příspěvků. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 1, s. 237–238.

Článek
Kubala, Lukáš. The distinctive features and main goals of Athenian imperialism in 5th century BC. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 1, s. 131–148.

Článek
Vámos, Hanna. The medieval tradition of the fables of Romulus. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 1, s. 185–197.