Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 14 z celkového počtu 14

Kapitola
Šeďová, Klára. Summary. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, s. 175.

Článek
Kapleris, Ignas. Information and communication technologies (ICT) transference in Lithuanian museums. Museologica Brunensia. 2013, roč. 2, č. 3 (Podzim 2013), s. 16–25.

Článek
Dolák, Jan. Museum visitor – our addressee. Museologica Brunensia. 2013, roč. 2, č. 2 (Jaro 2013), s. 4–7.

Článek
Sundijeva, Annèta Al'fredovna. The museum world of Russia: substantiating the concept. Museologica Brunensia. 2013, roč. 2, č. 2 (Jaro 2013), s. 22–25.

Článek
Rihter, Andreja. Educative – museological seminars of Forum of Slavic Culture. Museologica Brunensia. 2013, roč. 2, č. 2 (Jaro 2013), s. 40–42.

Článek
Čuvilova, Irina Valentinovna. Being held captive by time: history mythologization in the museum space. Museologica Brunensia. 2013, roč. 2, č. 2 (Jaro 2013), s. 26–31.

Článek
Lefstein, Adam, Israeli, Mirit, Pollak, Itay, Bozo-Schwartz, Maya. Investigating dilemmas in teaching: towards a new form of pedagogical scholarship. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 9–36.

Článek
Nehyba, Jan. The social neuroscience of education : a book review. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 129–134.

Článek
Kasperová, Dana. Reflections on the focus of education in the Theresienstadt ghetto based on reports by Theresienstadt's educators. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 37–56.

Článek
Sedláček, Martin, Pol, Milan, Hloušková, Lenka, Lazarová, Bohumíra, Novotný, Petr. Internal setting and organisational learning in schools. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 75–92.

Článek
Šeďová, Klára, Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 5–8.

Článek
Vlčková, Kateřina, Berger, Janek, Völkle, Manuel. Classification theories of foreign language learning strategies: an exploratory analysis. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 93–113.

Článek
Schratz, Michael, Schwarz, Johanna F., Westfall-Greiter, Tanja. Looking at two sides of the same coin: phenomenologically oriented vignette research and its implications for teaching and learning. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 57–73.