Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 571

Článek
Slavica litteraria. Slavica litteraria. 2019, roč. 22, č. 1, s. 145.

Článek
Slavica litteraria. Slavica litteraria. 2016, roč. 19, č. 1, s. 144.

Článek
Obsah - Contents. Slavica litteraria. 2016, roč. 19, č. 1, s. 3–6.

Seriál
Slavica litteraria. 2008–

Článek
Dostálová, Nicol, Juhaňák, Libor, Plch, Lukáš. A narrative review of eye-tracking research on self-regulated learning from multimedia learning materials in higher education. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 77–96.

Článek
Nekardová, Barbora. The role of peer learning among university teachers in integrating digital technologies into higher education teaching. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 131–149.

Kapitola
Odehnalová, Lenka. Writer's Diary by Dostoyevsky in the contexts and confrontations : summary. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích. 2023, s. 176–178.

Článek
Obsah - Contents. Linguistica Brunensia. 2022, roč. 70, č. 2, s. 3–4.

Kapitola
Gunišová, Eliška. Terézia Vansová in the literary context of Slavonic studies : (questions of aesthetics and axiology) : summary. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, s. 122–124.

Článek
Slavica litteraria. Slavica litteraria. 2023, roč. 26, č. 1, s. 149.

Článek
Iliev, Ivan G.. The Russian zero construction. Opera Slavica. 2023, roč. 33, č. 2, s. 71–76.

Článek
Obsah - Contents. Linguistica Brunensia. 2023, roč. 71, č. 1, s. 3–4.

Článek
Wiemer, Björn. Directive-optative markers in Slavic : observations on their persistance and change. Linguistica Brunensia. 2023, roč. 71, č. 1, s. 5–45.

Seriál
Opera Slavica. 1991–

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 3–4.

Článek
Tieben, Nicole. Ready to study? : academic readiness of traditional and non-traditional students in Germany. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 11–34.

Článek
Malach, Josef, Vicherková, Dana, Barot, Tomáš. Locus of control analysed with regards to non-traditional tertiary students of education. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 135–159.

Článek
Dotta, Leanete Thomas, Leite, Carlinda, Lopes, Amélia. Entering higher education after 30 : what can be learned from biographical narratives of non-traditional students. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 115–134.

Článek
Rozvadská, Katarína. Identity struggles of adult returners. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 183–199.

Článek
Brändle, Tobias, Ordemann, Jessica. Same same but different? : non-traditional students and alumni in Germany. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 35–50.

Článek
Carreira, Pedro, Lopes, Ana Sofia. Mature vs young working students : similarities, differences, and drivers of graduation and dropout. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 73–91.

Článek
Rabušicová, Milada. Editorial. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 5–10.