Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 16 z celkového počtu 16

Kapitola
Juhaňák, Libor. Learning analytics and educational data mining in the context of learning management systems : summary. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 195–197.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Bibliografie. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 198–219.

Článek
Paseka, Angelika, Rabušicová, Milada. Parental involvement: changes and challenges : editorial. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 5–10.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 3.

Článek
Ule, Mirjana, Živoder, Andreja. "Good" parenting : parental support in education as a factor in inequality. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 11–28.

Článek
Freires, Thiago, Pereira, Fátima. Parental and family involvement in schools : perceptions of young Brazilian and Portuguese people from underprivileged contexts. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 29–48.

Článek
Ali-Rweide, Tahani. Parental involvement in Palestine. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 49–71.

Článek
Kobakhidze, Magda Nutsa, Šťastný, Vít. Theoretical perspectives on the role of parents in shadow education. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 73–95.

Článek
Dombinskaya, Natalia. Ukrainian parents' engagement with Czech public schools : challenges and roles for parents. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 97–118.

Článek
Juhaňák, Libor, Joksimović, Srećko, Ifenthaler, Dirk. Learning analytics to study and support self-regulated learning. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 3, s. 5–8.

Článek
Borter, Natalie. Differential effects of additional formative assessments on student learning behaviors and outcomes. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 3, s. 9–38.

Článek
Juhaňák, Libor, Brücknerová, Karla, Nekardová, Barbora, Zounek, Jiří. Goal setting and goal orientation as predictors of learning satisfaction and online learning behavior in higher education blended courses. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 3, s. 39–58.

Článek
Santos, Ricardo, Henriques, Roberto. Decoding student success in higher education : a comparative study on learning strategies of undergraduate and graduate students. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 3, s. 59–87.

Článek
Wickberg Hugerth, Mattias, Nouri, Jalal, Åkerfeldt, Anna. "I should, but I don't feel like it" : overcoming obstacles in upper secondary students' self-regulation using learning analytics. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 3, s. 89–111.

Článek
Dostálová, Nicol, Plch, Lukáš. A scoping review of webcam eye tracking in learning and education . Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 3, s. 113–131.

Článek
Al Ajeilat Kousalová, Barbora. Vocabulary learning strategies, self-regulated learning and learners' outcomes in primary school pair work. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 3, s. 133–163.