Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 84

Kapitola
Jůva, Vladimír. Abriss der Entwicklung der ästhetisch - erzieherischen Bestrebungen. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. I. 1967, s. 33–77.

Kapitola
Jůva, Vladimír. Die allgemeine Auffassung von der ästhetischen Erziehung. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. I. 1967, s. 78–114.

Kapitola
Jůva, Vladimír. Die Methodologischen Probleme der Theorie der ästhetischen Erziehung. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. I. 1967, s. 7–32.

Kapitola
Jůva, Vladimír. Personenregister. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. I. 1967, s. 133–134.

Kapitola
Jůva, Vladimír. Die Pädagogik als Wissenschaft. In: Jůva, Vladimír. Pedagogika jako věda. 1977, s. 187–188.

Kapitola
Chlup, Otokar. Literatura. In: Chlup, Otokar. Výzkum duševních projevů u dětí méně schopných. 1925, s. 104.

Kapitola
Flodr, Miroslav. Vorwort. In: Flodr, Miroslav. Die griechische und römische Literatur in tschechischen Bibliotheken im Mittelalter und der Renaissance. 1966, s. 5–10.

Kapitola
Flodr, Miroslav. Die Zeit des Humanismus : (Mitte des 15. Jh. - Weisser Berg). In: Flodr, Miroslav. Die griechische und römische Literatur in tschechischen Bibliotheken im Mittelalter und der Renaissance. 1966, s. 41–132.

Kapitola
Flodr, Miroslav. Namenverzeichnis. In: Flodr, Miroslav. Die griechische und römische Literatur in tschechischen Bibliotheken im Mittelalter und der Renaissance. 1966, s. 204–214.

Kapitola
Flodr, Miroslav. Anmerkungen. In: Flodr, Miroslav. Die griechische und römische Literatur in tschechischen Bibliotheken im Mittelalter und der Renaissance. 1966, s. 133–169.

Kapitola
Flodr, Miroslav. Quellen und Literatur. In: Flodr, Miroslav. Die griechische und römische Literatur in tschechischen Bibliotheken im Mittelalter und der Renaissance. 1966, s. 190–196.

Kapitola
Flodr, Miroslav. Die Vorhumanistische Zeitperiode : (bis zur Mitte des 15. Jh.). In: Flodr, Miroslav. Die griechische und römische Literatur in tschechischen Bibliotheken im Mittelalter und der Renaissance. 1966, s. 11–39.

Kapitola
Flodr, Miroslav. Verzeichnis der Abkurzungen. In: Flodr, Miroslav. Die griechische und römische Literatur in tschechischen Bibliotheken im Mittelalter und der Renaissance. 1966, s. 197.

Kapitola
Monatová, Lili. Probleme der Defektologie. In: Monatová, Lili. Problémy speciální pedagogiky. c1984, s. 197–198.

Kapitola
Jůva, Vladimír. Die Entwicklung des pädagogischen Denkens. In: Jůva, Vladimír. Vývoj pedagogického myšlení. 1987, s. 169.

Seriál
Studia paedagogica. 2009–

Článek
Džuganová, Daniela. Informačná gramotnosť jako kľúčová kompetencia vzdelávania na slovenských vysokých školách. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 1, s. 77–89.

Článek
Špačková, Júlia. Použiteľnosť a pozornosť používateľa v prostredí webových sídiel. ProInflow. 2013, roč. 5, č. 1, s. 66–74.

Článek
Rišková, Lenka, Tkáčiková, Mária. Nové predmety na TIMe: Artgorithms: algoritmické umění, teorie a praxe a TIM_LAB: Local Media Heroes. TIM ezin. 2014, roč. 4, č. 1-2, s. 109–118.

Článek
Rišková, Lenka. Transmediale 2014: Afterglow. The revolution is over. Welcome to the afterglow. TIM ezin. 2014, roč. 4, č. 1-2, s. 100–106.

Článek
Ivičič, Martina. Niekoľko poznámok k "umeniu živého". TIM ezin. 2014, roč. 4, č. 1-2, s. 58–68.

Článek
Szűcsová, Monika. Definícia novomediálneho umeleckého diela v teóriách Espena J. Aarsetha a Noaha Wardrip-Fruina. TIM ezin. 2014, roč. 4, č. 1-2, s. 39–51.

Článek
Kaščák, Matwe. Galerie TIM uvádí: The Influence: digitálny odtlačok procesu mojho asociačného myslenia. TIM ezin. 2013, roč. 3, č. 1-2, s. 221–222.

Článek
Steinerová, Jela. Informačné prostredie a vedecká komunikácia: aspekty vedeckej dátovej gramotnosti. ProInflow. 2018, roč. 10, č. 2, s. 4–22.

Článek
Steinerová, Jela, Fázik, Jakub, Nováková, Františka. Prínos fenomenografických výskumov pre informačnú vedu. ProInflow. 2020, roč. 12, č. 1, s. 3–28.