Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 35
Článek
Chalupa, Bohumír.
La recherche psychologique des intoxications par les substances neurotropes industrielles. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 15–20.
Článek
Adamovič, Karol, Koubeková, Eva, Miklová, Jolana.
Intelektové schopnosti a školská úspešnosť vo vzťahu k činitel'om prostredia. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1973, roč. 22, č. I8, s. 145–151.
Seriál
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966–1995
Kapitola
Chlup, Otokar.
Literatura. In: Chlup, Otokar. Výzkum duševních projevů u dětí méně schopných.
1925, s. 104.
Kapitola
Monatová, Lili.
Les problémes de la pédagogie spéciale. In: Monatová, Lili. Problémy speciální pedagogiky.
c1984, s. 199–200.
Článek
Sršníková, Daniela.
Vnímanie hodnotenia písomného prejavu študentmi : (akčný výskum). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2007, roč. 55, č. U12, s. 127–135.
Článek
Kasáčová, Bronislava.
Zmeny učiteľskej profesie a kontinuálne vzdelávanie učiteľov. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2004, roč. 52, č. U9, s. 87–99.
Článek
Tokárová, Anna.
Paradoxy globalizácie, vzdelanie a sociálny rozvoj. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2002, roč. 50, č. U7, s. 9–29.
Článek
Gavora, Peter, Kissová, Silvia.
Cesta k žiakovi : situačné vyučovanie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2003, roč. 51, č. U8, s. 73–85.
Článek
Balogová, Beáta.
Osamělosť onkologicky chorých seniorov. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2007, roč. 55, č. U12, s. 93–104.
Článek
Kaščák, Ondrej.
O moci školy a bezmocnosti detí. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2008, roč. 56, č. U13, s. 127–139.
Kapitola
Chlup, Otokar.
Literatura. In: Chlup, Otokar. Vývoj pedagogických ideí v novém věku.
1925, s. 202–203.
Kapitola
Veselá, Zdenka.
Literatura. In: Veselá, Zdenka. Vývoj české školy a učitelského vzdělání.
c1992, s. 141–144.
Článek
Lášticová, Barbara, Hargašivá, Lucia, Andraščiková, Simona, Dráľ, Peter, Findor, Andrej.
Perspektívy a limity vytvárania tolerantných medziskupinových postojov vo vyučovaní občianskej náuky na Slovensku. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 3, s. 69–90.
Článek
Majerčíková, Jana.
Sporné aspekty úzkych vzťahov rodiny a školy na začiatku vzdelávania. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 29–44.
Článek
Brestovanský, Martin, Sádovská, Anna, Kusý, Peter, Podmanický, Ivan.
Charakteristiky hodnotenia a sebahodnotenia prosociálneho správania u žiakov piatych a šiestych ročníkov vybraných základných škôl. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 67–83.
Článek
Majerčíková, Jana.
Virtuálne zdieľané učiteľstvo matiek domškolákov. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 1, s. 83–112.
Článek
Petrová, Zuzana.
Interiorizačné a participačné aspekty pedagogickej komunikácie v prístupoch inšpirovaných Vygotského teóriou. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 1, s. 161–174.
Článek
Bradová, Jarmila.
Variácie priestorového usporiadania školskej triedy a ich vplyv na pedagogickú komunikáciu. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 1, s. 191–210.
Článek
Gavora, Peter.
Smelosť verzus ostýchavosť v komunikácii gymnazistov. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 1, s. 119–136.
Článek
Filagová, Markéta.
(Na)časovanie sa v materskej škole. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 47–63.
Článek
Lintner, Tomáš.
Siete vo vzdelávaní : možnosti využitia analýzy sociálnych sietí v pedagogickom výskume. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 153–185.