Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 29

Kapitola
Havlíčková Kysová, Šárka. Bharatanátjam – sekvence muder z příběhu Múšika váhana v podání tanečnice Bhakti Déví. In: Havlíčková Kysová, Šárka. Hastábhinaja : gesta rukou v tradičním divadelním umění Indie. 2013, s. 189–191.

Článek
Gajdoš, Július. Feministická teória a divadlo ako formy kultúrnej reprezentácie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 9–20.

Článek
Estienne-Monod, Perrine. Les doubles sens dans le panégyrique royal : l'exemple des inscriptions des Cālukya de Veṅgī. Études romanes de Brno. 2014, roč. 35, č. 2, s. 145–152.

Článek
Gajdoš, Július. Mezi absurditou a postmodernou : (...v deleuzovských reflexiách). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2002, roč. 51, č. Q5, s. 7–15.

Článek
Čiripová, Dáša. Krásno a jeho druhá tvár v období neskorej antiky : (krásno vo filozofii Plotina a v dramatickej podobě u Senecu). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2003, roč. 52, č. Q6, s. 31–37.

Článek
Rumánek, Ivan R. V.. Okuni sóši – medzižánrový doklad o prechode od nó ku kabuki. Theatralia. 2013, roč. 16, č. 1, s. 102–117.

Článek
Kyselová, Eva. Divadlo na korze - slovenská stopa štúdiových divadiel. Theatralia. 2011, roč. 14, č. 2, s. 23–44.

Článek
Cupanová, Katarína. Expresionistické drama z českých zemí. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 170–172.

Článek
Poljaková, Kristína. Groteska v sexshope : komparatívna esej. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2005, roč. 54, č. Q8, s. 223–228.

Článek
Klembarová, Klaudia. Performatívne umenie v teréne Brna. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 189–191.

Článek
Musilová, Martina. Dekompozičné princípy v inscenačnej tvorbe. Theatralia. 2017, roč. 20, č. 2, s. 143–144.

Článek
Černický, Viktor. Indie scéna nezávislá od hudby. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 1, s. 151–179.

Článek
Žáková, Anna. Performatívnosť stredovekého rituálu Mandatum u Sv. Jiří na Pražskom hrade. Theatralia. 2018, roč. 21, č. 1, s. 71–88.

Článek
Černický, Viktor. Aktéri a diváci verejných udalostí. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 1, s. 259–264.

Článek
Wild, Jana. Hlasy troch prekladateľov. Theatralia. 2018, roč. 21, č. 2, s. 204–207.

Článek
Zelenková, Anna. Frank Wollman – dramatický text ako intencionálna danosť. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 1, s. 240–254.

Článek
Čiripová, Dáša. Boj solitérov v umení aj živote. Theatralia. 2017, roč. 20, č. 2, Supplementum, s. 102–104.

Článek
Grimal, François, Āñjaneyaśarma, S. L. P.. Sur le classement du śleṣālaṅkāra en śabdaśleṣa et arthaśleṣa par Udbhaṭa, Mammaṭa et Ruyyaka. Études romanes de Brno. 2014, roč. 35, č. 2, s. 99–117.

Článek
Pinault, Georges-Jean. De la poétique à l'étymologie interne: le double sens en védique ancien. Études romanes de Brno. 2014, roč. 35, č. 2, s. 13–38.

Článek
Brocquet, Sylvain. Dialogisme du double sens : l'exemple du Rāghavapāṇḍavīya de Kavirāja. Études romanes de Brno. 2014, roč. 35, č. 2, s. 119–143.

Článek
Bronner, Yigal. Étreindre la simultanéité: histoire du śleṣa en Asie du Sud. Études romanes de Brno. 2014, roč. 35, č. 2, s. 81–98.

Kapitola
Rampák, Zoltán. Domov a svet v dramatike Júliusa Barča-Ivana. In: Na křižovatce umění : sborník k poctě šedesátin prof. dr. Artura Závodského, DrSc. 1973, s. 283–300.