Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 54

Seriál
Neograeca Bohemica. 2014–

Seriál
Studia paedagogica. 2009–

Článek
Džuganová, Daniela. Informačná gramotnosť jako kľúčová kompetencia vzdelávania na slovenských vysokých školách. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 1, s. 77–89.

Článek
Špačková, Júlia. Použiteľnosť a pozornosť používateľa v prostredí webových sídiel. ProInflow. 2013, roč. 5, č. 1, s. 66–74.

Článek
Rišková, Lenka, Tkáčiková, Mária. Nové predmety na TIMe: Artgorithms: algoritmické umění, teorie a praxe a TIM_LAB: Local Media Heroes. TIM ezin. 2014, roč. 4, č. 1-2, s. 109–118.

Článek
Rišková, Lenka. Transmediale 2014: Afterglow. The revolution is over. Welcome to the afterglow. TIM ezin. 2014, roč. 4, č. 1-2, s. 100–106.

Článek
Ivičič, Martina. Niekoľko poznámok k "umeniu živého". TIM ezin. 2014, roč. 4, č. 1-2, s. 58–68.

Článek
Szűcsová, Monika. Definícia novomediálneho umeleckého diela v teóriách Espena J. Aarsetha a Noaha Wardrip-Fruina. TIM ezin. 2014, roč. 4, č. 1-2, s. 39–51.

Článek
Kaščák, Matwe. Galerie TIM uvádí: The Influence: digitálny odtlačok procesu mojho asociačného myslenia. TIM ezin. 2013, roč. 3, č. 1-2, s. 221–222.

Článek
Steinerová, Jela. Informačné prostredie a vedecká komunikácia: aspekty vedeckej dátovej gramotnosti. ProInflow. 2018, roč. 10, č. 2, s. 4–22.

Článek
Steinerová, Jela, Fázik, Jakub, Nováková, Františka. Prínos fenomenografických výskumov pre informačnú vedu. ProInflow. 2020, roč. 12, č. 1, s. 3–28.

Článek
Steinerová, Jela. Metodologické problémy výskumov v informačnej vede. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 1, s. 4–18.

Článek
Prágerová, Linda. Výsledky dotazníkového prieskumu informačného správania informatikov : využívanie informačných zdrojov. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 1, s. 144–163.

Článek
Meško, Marek. [Agapitos, Panagiotis. Bronzové oko]. Neograeca Bohemica. 2018, roč. 18, č. [1], s. 112–115.

Článek
Kaščák, Ondrej. O moci školy a bezmocnosti detí. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2008, roč. 56, č. U13, s. 127–139.

Článek
Sršníková, Daniela. Vnímanie hodnotenia písomného prejavu študentmi : (akčný výskum). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2007, roč. 55, č. U12, s. 127–135.

Článek
Kasáčová, Bronislava. Zmeny učiteľskej profesie a kontinuálne vzdelávanie učiteľov. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2004, roč. 52, č. U9, s. 87–99.

Článek
Tokárová, Anna. Paradoxy globalizácie, vzdelanie a sociálny rozvoj. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2002, roč. 50, č. U7, s. 9–29.

Článek
Gavora, Peter, Kissová, Silvia. Cesta k žiakovi : situačné vyučovanie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2003, roč. 51, č. U8, s. 73–85.

Článek
Balogová, Beáta. Osamělosť onkologicky chorých seniorov. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2007, roč. 55, č. U12, s. 93–104.

Článek
Steinerová, Jela. Etika tvorby informačných produktov v digitálnej revolúcii. ProInflow. 2021, roč. 13, č. 1, s. 64–86.

Článek
Manovich, Lev. Zvnútra Photoshopu. TIM ezin. 2013, roč. 3, č. 1-2, s. 70–85.

Článek
Szűcsová, Monika. Z konference MutaMorphosis II: Tribute to Uncertainty. TIM ezin. 2013, roč. 3, č. 1-2, s. 110–136.

Článek
Manovich, Lev. Existuje len software. TIM ezin. 2013, roč. 3, č. 1-2, s. 67–69.