Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 46
Kapitola
Ryčlová, Ivana.
Postmoderní situace. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, s. 13–26.
Kapitola
Ryčlová, Ivana.
Závěr. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, s. 109–114.
Kapitola
Ryčlová, Ivana.
Několik poznámek k estetice tragédie Valpuržina noc aneb Komturovy kroky. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, s. 95–108.
Kapitola
Ryčlová, Ivana.
Příloha. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, s. 130–139.
Kapitola
Ryčlová, Ivana.
Cyklus života a díla V. Jerofejeva. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, s. 27–46.
Kapitola
Ryčlová, Ivana.
Interpretace myšlenkových vrstev tragédie Valpuržina noc aneb Komturovy kroky. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, s. 69–82.
Kapitola
Ryčlová, Ivana.
Úvod. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, s. 8–12.
Kapitola
Ryčlová, Ivana.
Peзюme. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, s. 115–129.
Kapitola
Ryčlová, Ivana.
Použitá literatura. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, s. 140–152.
Kapitola
Ryčlová, Ivana.
Apokalyptický realismus jako odraz stavu bytí ruské společnosti. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, s. 83–94.
Kapitola
Ryčlová, Ivana.
Rejstřík. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, s. 153.
Kapitola
Ryčlová, Ivana.
Dramatická tvorba V. Jerofejeva. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období.
2001, s. 47–68.
Článek
Gajdoš, Július.
Slovo úvodem. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 5.
Článek
Havlíčková, Margita.
Johann Baptist Bergobzoom a jeho program národního divadla v Brně. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 21–31.
Článek
Divadelní privilegium brněnské. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 155–156.
Článek
Valentová, Veronika.
Neúnavný komentátor světa Dario Fo. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 107–117.
Článek
Stehlíková, Eva.
Zmizelý Kristus. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 99–105.
Článek
Míčová, Pavlína.
O podobách životního štěstí hrdinek českého meziválečného filmu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 129–139.
Článek
Autoři. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 157–160.
Článek
Klein, Pavel.
Manifesty ruského symbolismu : divadelní teorie V.J. Brjusova. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 33–50.
Článek
Schnelle, Barbora.
Politikum současného divadla na příkladu hry Stecken, Stab und Stangl Elfriede Jelínek. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 63–81.
Článek
Gajdoš, Július.
Feministická teória a divadlo ako formy kultúrnej reprezentácie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 9–20.
Článek
Obrazové přílohy. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 161–168.
Článek
Blažejovský, Jaromír.
Modus pasivity a spirituální styl Satanského tanga. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 119–127.
Článek
Klein, Pavel.
Symbolismus Vladimíra Solovjeva. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 153–154.