Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 103
Článek
Bär, Silvio.
"I honour those who reverence my power" : Gods, humans, and the breaking of social and religious rules in Euripides' Hippolytus. Graeco-Latina Brunensia. 2020, roč. 25, č. 2, s. 17–32.
Článek
Cadorini, Giorgio.
[Covino, Sandra (2019). Linguistica e nazionalismo tra le due guerre mondiali: scienza e ideologia negli epigoni ascoliani]. Graeco-Latina Brunensia. 2020, roč. 25, č. 2, s. 181–184.
Článek
Honzl, Jiří.
Flavius Mauricius : glimpses into the life and career of Roman military official. Graeco-Latina Brunensia. 2020, roč. 25, č. 2, s. 99–120.
Článek
Fraňo, Peter.
Cicero's translations of the Stoic term συμπάϑεια into Latin. Graeco-Latina Brunensia. 2020, roč. 25, č. 2, s. 87–97.
Článek
Kovács, Tamás.
410: Honorius, his rooster, and the eunuch (Procop. Vand. 1.2.25–26). Graeco-Latina Brunensia. 2020, roč. 25, č. 2, s. 131–148.
Článek
Tieben, Nicole.
Ready to study? : academic readiness of traditional and non-traditional students in Germany. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 11–34.
Článek
Malach, Josef, Vicherková, Dana, Barot, Tomáš.
Locus of control analysed with regards to non-traditional tertiary students of education. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 135–159.
Článek
Dotta, Leanete Thomas, Leite, Carlinda, Lopes, Amélia.
Entering higher education after 30 : what can be learned from biographical narratives of non-traditional students. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 115–134.
Článek
Rozvadská, Katarína.
Identity struggles of adult returners. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 183–199.
Článek
Brändle, Tobias, Ordemann, Jessica.
Same same but different? : non-traditional students and alumni in Germany. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 35–50.
Článek
Carreira, Pedro, Lopes, Ana Sofia.
Mature vs young working students : similarities, differences, and drivers of graduation and dropout. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 73–91.
Článek
Bron, Agnieszka, Thunborg, Camilla.
Struggles in becoming employable : non-traditional student narratives of the transition from higher education to working life in Sweden. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 161–182.
Článek
Brücknerová, Karla, Rozvadská, Katarína, Knotová, Dana, Juhaňák, Libor, Rabušicová, Milada, Novotný, Petr.
Educational trajectories of non-traditional students : stories behind numbers. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 93–114.
Článek
Sánchez-Gelabert, Albert.
Non-traditional students, university trajectories, and higher education institutions : a comparative analysis of face-to-face and online universities. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 51–72.
Článek
Šeďová, Klára.
Co je úspěch a kde se berou šance uspět? : editorial. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 5–8.
Článek
Portešová, Šárka, Jabůrek, Michal, Tancoš, Martin, Chvojková, Edita, Válková, Simona.
Shoda pedagogické nominace a skupinového testu inteligence při skríningu intelektového nadání : sonda do problematiky. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 131–151.
Článek
Šimáně, Michal, Kamanová, Lenka.
Přijímací řízení na středních odborných školách v období socialistického Československa. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 69–101.