Název: Bez porozumění našemu vztahu k minoritě o minoritě nic nepochopíme
Variantní název:
- There is no understanding of a minority if there is no understanding of our relation to it
Zdrojový dokument: Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. [135]-139
Rozsah
[135]-139
-
ISSN1803-7437 (print)2336-4521 (online)
Trvalý odkaz (DOI): https://doi.org/10.5817/SP2017-1-9
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/136390
Type: Recenze
Jazyk
Licence: Neurčená licence
Reviewed work
Doubek, David; Levínská, Markéta; Bittnerová, Dana. Pomoc a pořádek: kulturní modely v pomáhajících profesích. Vydání 1. V Praze: Fakulta humanitních studií Univerzity Karlovy, 2015. 305 stran. ISBN 978-80-87398-48-7.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Reference
[1] Bittnerová, D., Doubek, D., & Levínská, M. (2011). Funkce kulturních modelů ve vzdělávání. Praha: Fakulta humanitních studií Univerzity Karlovy.
[2] Doubek, D., Levínská, M., & Bittnerová, D. (2015). Pomoc a pořádek: kulturní modely v pomáhajících profesích. Praha: Fakulta humanitních studií Univerzity Karlovy.
[3] Foucault, M. (1994). Diskurs, autor, genealogie. Praha: Svoboda.
[4] Kuhn, T. S. (1997). Struktura vědeckých revolucí. Praha: Oikoymenh.
[5] Švaříček, R. (2011). Čas, vzpomínky a řečnické figury v rozhovoru. Studia paedagogica, 15(1), 147–176.
[2] Doubek, D., Levínská, M., & Bittnerová, D. (2015). Pomoc a pořádek: kulturní modely v pomáhajících profesích. Praha: Fakulta humanitních studií Univerzity Karlovy.
[3] Foucault, M. (1994). Diskurs, autor, genealogie. Praha: Svoboda.
[4] Kuhn, T. S. (1997). Struktura vědeckých revolucí. Praha: Oikoymenh.
[5] Švaříček, R. (2011). Čas, vzpomínky a řečnické figury v rozhovoru. Studia paedagogica, 15(1), 147–176.