Prázdný list a tisíce stran slov

Název: Prázdný list a tisíce stran slov
Zdrojový dokument: Theatralia. 2017, roč. 20, č. 2, s. 138-142
Rozsah
138-142
  • ISSN
    1803-845X (print)
    2336-4548 (online)
Type: Recenze
Jazyk
Licence: Neurčená licence
Reviewed work
Hill, Leslie; Paris, Helen. Blízkost performance: zvláštní důvěrnosti. Překlad Simona Nyitrayová. Vydání první. V Brně: Janáčkova akademie múzických umění, 2015. 269 stran. ISBN 978-80-7460-083-8.
 

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Reference
[1] BRYCHTA, Lukáš. 2014. Imerzivní divadlo: Divadlo na hraně hry [Immersive Theatre: Theatre on the Verge of Play]. In Miloslav Klíma a kol. Divadlo a interakce VIII a 1⁄2 – Modré stránky [Theatre and Interaction VIII and a Half. Blue Pages]. Praha: Pražská scéna, 2014: 49–80.

[2] CARLSON, Marvin. 2014. The Challenges of Immersive Theatre. Příspěvek na konferenci [Conference paper] Alternative Dramaturgies of the New Millenium. Tangier, Maroko, 29. 5. – 30. 5. 2014.

[3] HILL, Leslie a Helen PARIS. 2014. Performing proximity: curious Intimacies. Basingstoke: Palgrave Macmilan, 2014.

[4] KAPROW, Allan. 1966. Some Recent Happenings. New York: Great Bear Pamphlet, Something Else Press, 1966.

[5] KUFTINEC, Sonja Arsham. 2016. Performing Proximity: Curious Intimacies by Leslie Hill and Helen Paris (review). TDR: The Drama Review 60 (Summer 2016): 2: 154–155.

[6] MACHON, Josephine. 2011. (Syn)aesthetics: Redefining Visceral Performance. Basingstoke a New York: Palgrave Macmillan, 2011.

[7] RADA, Julie. 2015. Performing proximity: curious intimacies. Theatre and Peformance Design 1 (2015): 3: 274–277. | DOI 10.1080/23322551.2015.1099209

[8] WHITE, Gareth. 2012. On Immersive Theatre. Theatre Research International 37 (2012): 3: 221–235. | DOI 10.1017/S0307883312000880