Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 38

Článek
Cseres, Jozef. Skladanie diferencií, alebo, Hudba medzi. Musicologica Brunensia. 2012, roč. 47, č. 2, s. 9–15.

Článek
Obsah - Contents. Musicologica Brunensia. 2012, roč. 47, č. 2, s. 119.

Článek
Obsah. Musicologica Brunensia. 2020, roč. 55, č. 2, s. 3.

Článek

Článek
Cseres, Jozef. Hlas a gesto v operách Harryho Partcha a Johna Zorna. Musicologica Brunensia. 2013, roč. 48, č. 2, s. 33–38.

Článek
Cseres, Jozef. Operné multimédiá Střeženého Parnassu. Musicologica Brunensia. 2013, roč. 48, č. 1, s. 23–29.

Článek
Gajdoš, Július. Feministická teória a divadlo ako formy kultúrnej reprezentácie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 9–20.

Článek
Obsah. Musicologica Brunensia. 2019, roč. 54, č. 2, s. 3.

Článek
Kajanová, Yvetta. Jazz na Slovensku v období fašizmu. Musicologica Brunensia. 2019, roč. 54, č. 2, s. 29–42.

Článek
Obsah - Contents. Musicologica Brunensia. 2009, roč. 44, č. 1-2, s. 255.

Článek
Chalupka, Ľubomír. Pohľad muzikológa Jozefa Kresánka na hudbu 20. storočia. Musicologica Brunensia. 2009, roč. 44, č. 1-2, s. 55–66.

Článek
Škapcová, Tatiana. Vplyv a dosah myšlienok Vladimíra Helferta na slovenskú hudbu. Musicologica Brunensia. 2016, roč. 51, č. 2, s. 187–193.

Článek
Kalinayová-Bartová, Jana. Philomela angelica Daniela Speera – k neznámemu dielu známeho hudobníka. Musicologica Brunensia. 2016, roč. 51, č. 2, s. 41–53.

Článek
Obsah - Contents. Musicologica Brunensia. 2010, roč. 45, č. 1-2, s. 314.

Článek
Vereš, Jozef. Hudobno–pedagogické myslenie ako súčasť procesov hudobného vývoja. Musicologica Brunensia. 2010, roč. 45, č. 1-2, s. 251–261.

Článek
Gajdoš, Július. Mezi absurditou a postmodernou : (...v deleuzovských reflexiách). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2002, roč. 51, č. Q5, s. 7–15.

Článek
Čiripová, Dáša. Krásno a jeho druhá tvár v období neskorej antiky : (krásno vo filozofii Plotina a v dramatickej podobě u Senecu). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2003, roč. 52, č. Q6, s. 31–37.

Článek
Rumánek, Ivan R. V.. Okuni sóši – medzižánrový doklad o prechode od nó ku kabuki. Theatralia. 2013, roč. 16, č. 1, s. 102–117.

Článek
Obsah. Theatralia. 2011, roč. 14, č. 2, s. 1–3.

Článek
Kyselová, Eva. Divadlo na korze - slovenská stopa štúdiových divadiel. Theatralia. 2011, roč. 14, č. 2, s. 23–44.

Článek
Cupanová, Katarína. Expresionistické drama z českých zemí. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 170–172.

Článek
Obsah. Theatralia. 2013, roč. 16, č. 1, s. 3–4.

Článek
Poljaková, Kristína. Groteska v sexshope : komparatívna esej. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2005, roč. 54, č. Q8, s. 223–228.

Článek
Klembarová, Klaudia. Performatívne umenie v teréne Brna. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 189–191.

Článek
Musilová, Martina. Dekompozičné princípy v inscenačnej tvorbe. Theatralia. 2017, roč. 20, č. 2, s. 143–144.

Článek
Černický, Viktor. Indie scéna nezávislá od hudby. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 1, s. 151–179.