Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 36

Kapitola
Majcík, Martin. Teacher's error management behavior during whole class interaction : summary. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 118–120.

Kapitola
Majcík, Martin. Bibliografie. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 121–132.

Kapitola
Chlup, Otokar. Summary. In: Chlup, Otokar. Vývoj pedagogických ideí v novém věku. 1925, s. 200–201.

Kapitola
Jůva, Vladimír. Einleitung. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. II. 1969, s. 7–8.

Kapitola
Lojdová, Kateřina. Použitá literatura. In: Lojdová, Kateřina. Zvol si mou cestu! : edukační aktivity subkultury freeganů ve veřejném prostoru. 2014, s. 120–127.

Kapitola
Liškař, Čestmír. Aim, contents and methods of foreign language teaching : summary. In: Liškař, Čestmír. Cíl, obsah a metody vyučování cizím jazykům. 1974, s. 95–97.

Kapitola
Šeďová, Klára. Summary. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, s. 175.

Kapitola
Under the protection of Clio : historical disciplines at the Faculty of Arts of Masaryk University. In: Pod ochranou Kleió : historické obory na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. 2019, s. 157–160.

Kapitola
Frantová, Zuzana. Time, place and style. In: Frantová, Zuzana. Hereze a loajalita : slonovinový Diptych z pěti částí z pokladu katedrály v Miláně. 2014, s. 108–124.

Kapitola
Frantová, Zuzana. Introduction. In: Frantová, Zuzana. Hereze a loajalita : slonovinový Diptych z pěti částí z pokladu katedrály v Miláně. 2014, s. 97–99.

Kapitola
Frantová, Zuzana. Seeking the place of the object in art history. In: Frantová, Zuzana. Hereze a loajalita : slonovinový Diptych z pěti částí z pokladu katedrály v Miláně. 2014, s. 100–107.

Kapitola
Záleská, Klára. Seznamy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 153–155.

Kapitola
Záleská, Klára. Bibliografie. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 132–152.

Kapitola
Záleská, Klára. Immigrant children's support of their school adaptation : an insight into the Czech and Norwegian practice : summary. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 130–131.

Kapitola

Kapitola
Ciglenečki, Marjeta. A set of verdure tapestries in Ptuj cast. In: Orbis artium : k jubileu Lubomíra Slavíčka. 2009, s. 721–735.

Kapitola
Chlup, Otokar. Investigation of psychical manifestations of defective school-childern : summary. In: Chlup, Otokar. Výzkum duševních projevů u dětí méně schopných. 1925, s. 105–108.

Kapitola
Murovec, Barbara. Netherlandish painters in Ljublana : a work by Peter Auvercx in the Ursuline church. In: Orbis artium : k jubileu Lubomíra Slavíčka. 2009, s. 175–181.

Kapitola
Frantová, Zuzana. Obsah - Contents. In: Frantová, Zuzana. Hereze a loajalita : slonovinový Diptych z pěti částí z pokladu katedrály v Miláně. 2014, s. 5–8.

Kapitola
Frantová, Zuzana. From seeking a function to setting artistic role. In: Frantová, Zuzana. Hereze a loajalita : slonovinový Diptych z pěti částí z pokladu katedrály v Miláně. 2014, s. 125–139.

Kapitola
Kessler, Herbert L.. Afterword. In: Frantová, Zuzana. Hereze a loajalita : slonovinový Diptych z pěti částí z pokladu katedrály v Miláně. 2014, s. 161–162.

Kapitola
Foletti, Ivan. Preface. In: Frantová, Zuzana. Hereze a loajalita : slonovinový Diptych z pěti částí z pokladu katedrály v Miláně. 2014, s. 95–96.

Kapitola
Frantová, Zuzana. The Five-Part Diptych as a manifestation of orthodoxy. In: Frantová, Zuzana. Hereze a loajalita : slonovinový Diptych z pěti částí z pokladu katedrály v Miláně. 2014, s. 140–158.

Kapitola
Frantová, Zuzana. Conclusion. In: Frantová, Zuzana. Hereze a loajalita : slonovinový Diptych z pěti částí z pokladu katedrály v Miláně. 2014, s. 159–160.

Kapitola
Frantová, Zuzana. Catalog of the narrative scenes. In: Frantová, Zuzana. Hereze a loajalita : slonovinový Diptych z pěti částí z pokladu katedrály v Miláně. 2014, s. 163–183.

Kapitola
Šalamounová, Zuzana. Summary. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka. 2015, s. 171–173.

Kapitola
Zounek, Jiří. E-learning – one of the forms of learning in modern society (summary). In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, s. 145–148.

Kapitola
Zounek, Jiří. Literatura. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, s. 149–159.

Kapitola
Dostál, Eugen. Contributions to the history of the Czech art of illumination about the year 1400 : summary. In: Dostál, Eugen. Příspěvky k dějinám českého iluminátorského umění na sklonku XIV. století. 1928, s. 148–171.

Kapitola
Kaufmann, Thomas DaCosta. Flanders in the Americas : the challenge of interpretation. In: Orbis artium : k jubileu Lubomíra Slavíčka. 2009, s. 43–58.