Vyhledávání
Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 817
Kapitola
Zounek, Jiří.
E-learning mezi vzdělávacími paradigmaty. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, s. 78–95.
Kapitola
Zounek, Jiří.
E-learning a jeho aktéři. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, s. 58–77.
Kapitola
Zounek, Jiří.
Místo závěru: E-learning a mizející "e". In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, s. 138–144.
Kapitola
Zounek, Jiří.
Kořeny e-learningu. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, s. 24–29.
Kapitola
Zounek, Jiří.
Distanční vzdělávání a e-learning. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, s. 45–48.
Kapitola
Zounek, Jiří.
Úvod. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, s. 7–13.
Kapitola
Zounek, Jiří.
Moderní technologie v dnešním e-learningu. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, s. 96–137.
Kapitola
Zounek, Jiří.
Rejstřík. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, s. 160–161.
Kapitola
Zounek, Jiří.
E-learning – one of the forms of learning in modern society (summary). In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, s. 145–148.
Kapitola
Zounek, Jiří.
E-learning a (celoživotní) učení. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, s. 49–57.
Kapitola
Zounek, Jiří.
Literatura. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, s. 149–159.
Kapitola
Zounek, Jiří.
Současný e-learning – vymezení problematiky. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, s. 30–44.
Kapitola
Kačer, Tomáš.
Epilogue. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson.
2013, s. 129–130.
Kapitola
Kačer, Tomáš.
The old messenger. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson.
2013, s. 19–28.
Kapitola
Kačer, Tomáš.
The Prague School theory of theatre and drama. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson.
2013, s. 37–44.
Kapitola
Kačer, Tomáš.
Introduction. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson.
2013, s. 9–14.
Kapitola
Kačer, Tomáš.
Works cited. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson.
2013, s. 131–136.
Kapitola
Kačer, Tomáš.
Introducing new messengers. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson.
2013, s. 65–69.
Kapitola
Kačer, Tomáš.
Informing (about) the actual world. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson.
2013, s. 111–124.
Kapitola
Kačer, Tomáš.
Pushing the action forward. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson.
2013, s. 73–83.
Kapitola
Kačer, Tomáš.
Morphology and the theory of actants. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson.
2013, s. 45–50.
Kapitola
Kačer, Tomáš.
Interpreting for others. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson.
2013, s. 85–109.
Kapitola
Kačer, Tomáš.
The poetic tradition. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson.
2013, s. 29–35.
Kapitola
Svoboda, Aleš.
A sample of the contextual flow-diagram : appendix. In: Svoboda, Aleš. Diatheme : a study in thematic elements, their contextual ties, thematic progressions and scene progressions based on a text from Aelfric.
1981, s. 197–204.
Kapitola
Svoboda, Aleš.
Bibliography. In: Svoboda, Aleš. Diatheme : a study in thematic elements, their contextual ties, thematic progressions and scene progressions based on a text from Aelfric.
1981, s. 191–194.
Kapitola
Jůva, Vladimír.
Einleintung. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. I.
1967, s. 5–6.
Kapitola
Jůva, Vladimír.
Abriss der Entwicklung der ästhetisch - erzieherischen Bestrebungen. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. I.
1967, s. 33–77.
Kapitola
Jůva, Vladimír.
Die allgemeine Auffassung von der ästhetischen Erziehung. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. I.
1967, s. 78–114.
Kapitola
Jůva, Vladimír.
Literaturverzeichnis. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. I.
1967, s. 130–133.
Kapitola
Jůva, Vladimír.
Die Methodologischen Probleme der Theorie der ästhetischen Erziehung. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. I.
1967, s. 7–32.