Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 264

Kapitola
Šimáně, Michal. Czech minority education in the Czechoslovak Republic : to the everyday life of primary schools in political district Ústí nad Labem : summary. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, s. 165–168.

Kapitola
Obsah. In: O životě písně v lidové tradici : variační proces ve folklóru. 1973, s. 137.

Kapitola
Lojdová, Kateřina. Použitá literatura. In: Lojdová, Kateřina. Zvol si mou cestu! : edukační aktivity subkultury freeganů ve veřejném prostoru. 2014, s. 120–127.

Kapitola
Under the protection of Clio : historical disciplines at the Faculty of Arts of Masaryk University. In: Pod ochranou Kleió : historické obory na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. 2019, s. 157–160.

Seriál

Kapitola
Šeďová, Klára. Summary. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, s. 175.

Kapitola
Beneš, Bohuslav. Some problems of folk-song variability : an introductory essay. In: O životě písně v lidové tradici : variační proces ve folklóru. 1973, s. 10–13.

Článek
Bárta, Boleslav, Ludvíková, Helena. The difference in emotional irritability between asthmatic and normal children. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, roč. 15, č. I1, s. 7–12.

Článek
Široký, Hugo. Psychodrama as a modern instrument of moral education. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 7–14.

Kapitola
Válka, Miroslav. Foreword. In: Botiková, Marta. , Jakubíková, Kornélia. , Hlôšková, Hana. , Janto, Juraj. Výzkumné a metodické postupy současné slovenské etnologie : (problematika rodiny – obřadní studia – oral history – aplikovaná etnologie). 2013, s. 7–8.

Kapitola
Doušek, Roman. Summary : Sebranice and their reeve Ondřej Kanýz (1694–1761): village community and its culture in the 1st half of the 18th century. In: Doušek, Roman. Sebranice a jejich rychtář Ondřej Kanýz (1694-1761) : vesnická komunita a její kultura v první polovině 18. století. 2009, s. 269–271.

Kapitola
Archaic phenomena of traditional culture in Moravia. In: Křížová, Alena. Archaické jevy tradiční kultury na Moravě. 2011, s. 195–199.

Kapitola
Jeřábková, Alena. Traditional clothing culture: contributions to the iconography, typology and methodology. In: Jeřábková, Alena. Lidová oděvní kultura : příspěvky k ikonografii, typologii a metodologii. 2014, s. 267–271.

Kapitola
Iconographic sources for the study of traditional culture. In: Křížová, Alena. Ikonografické prameny ke studiu tradiční kultury. 2011, s. 164–167.

Kapitola
Pavlicová, Martina. Summary. In: Pavlicová, Martina. Lidová kultura a její historicko-společenské reflexe : (mikrosociální sondy). 2007, s. 175.

Kapitola
Holý, Dušan. Summary : Dušan Holý: Development and style of folk music: folk dance music on the Moravian side of the White Carpathians in the Horňácko sub-region. In: Holý, Dušan. Problémy vývoje a stylu lidové hudby : lidová taneční hudba na moravské straně Bílých Karpat v subregionu Horňácko. 2013, s. 173–178.

Kapitola
Chlup, Otokar. Summary. In: Chlup, Otokar. Vývoj pedagogických ideí v novém věku. 1925, s. 200–201.

Kapitola
Šalamounová, Zuzana. Summary. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka. 2015, s. 171–173.

Kapitola
Liškař, Čestmír. Aim, contents and methods of foreign language teaching : summary. In: Liškař, Čestmír. Cíl, obsah a metody vyučování cizím jazykům. 1974, s. 95–97.

Kapitola
Jůva, Vladimír. Einleitung. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. II. 1969, s. 7–8.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 3–4.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 2, s. 3–4.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 3–4.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 3.

Článek
Mandinach, Ellen B., Jimerson, Jo Beth. Data ethics in education: a theoretical, practical, and policy issue. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 9–26.

Článek
Fernandes, Venesser. Exploring leadership influence within data-informed decision-making practices in Australian independent schools. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 139–159.

Článek
Fjørtoft, Henning, Morud, Elin Bø. Assessment decision making in vocational education and training. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 119–137.

Článek

Článek
Gutwirth, Gila, Goffin, Evelyn, Vanhoof, Jan. Sensemaking unraveled: how teachers process school performance feedback data. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 67–97.

Článek
Vanlommel, Kristin, Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 5–8.