Názvy

Zobrazují se záznamy 2131 - 2140 z celkového počtu 3232

Kapitola
Doubravová, Jarmila. Společný prostor v sémiotickém bokorysu. In: Literární historiografie a česko-slovenské vztahy. , s. 137–143.

Článek
Arslan, C. Ceyhun. Spolia and textual reincarnations: a reassessment of the Hagia Sophia's history. Convivium. 2021, roč. 8, č. Supplementum 2, s. 60–75.

Článek
Žemberová, Viera. Spoločenskovedné poznávanie osobnosti a tvorby Dominika Tatarku. Opera Slavica. 2014, roč. 24, č. 1, s. 69–72.

Kapitola
Šuša, Ivan. Spoločné a rozdielne ideovotematické východiská v pohľadoch na Štát a Vladára v diele Niccola Machiavelliho a Martina Rakovského. In: Česká a slovenská slavistika na počátku 21. století : (stav - metodologie - mezinárodní souvislosti). , s. 233–245.

Kapitola
Waldnerová, Jana. Spoločné reálie – jeden zo znakov úspešnej česko-slovenskej kinematografie po roku 1990. In: Středoevropský areál ve vnitřních souvislostech : (česko-slovensko-maďarské reflexe). , s. 219–224.

Článek
Kuric, Jozef. Spolupráca medzi Katedrou psychológie FF UJEP v Brně a Oddelením psychológie univerzity E.M. Arndta v Greifswalde. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, roč. 33, č. I19, s. 124–125.

Článek
Kráčmarová, Pavlína. Spolupráce Roberta Smetany a Bedřicha Václavka v kontextu místa a doby : úryvky z jedné životní kapitoly. Musicologica Brunensia. 2015, roč. 50, č. 1, s. 141–152.

Článek
Švaříček, Roman, Straková, Jana, Brom, Cyril, Greger, David, Hannemann, Tereza, Lukavský, Jiří. Spolupráce rodiny a školy v době uzavřených základních škol. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 9–41.

Článek
Davidsdottir, Sigurlina, Lisi, Penelope. Spolupráce učitelů a jak ji podněcovat : (poznatky z longitudinální a průřezové studie interní evaluace na Islandu). Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 51–70.

Článek
Kasíková, Hana, Dubec, Michal. Spolupráce učitelů: od větší k menší neznámé. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 1, s. 67–86.