Názvy

Zobrazují se záznamy 451 - 460 z celkového počtu 3232

Článek
Nechutová, Jana. [Seńko, Władysław. Les tendances préhumanistes dans la philosophie polonaise au XVe siècle]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. B, Řada filozofická. 1976, roč. 25, č. B23, s. 178–179.

Článek
Erhart, Adolf. [Senn, A. Handbuch der litauischen Sprache. Bd. II., Lesebuch und Glosar]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. A, Řada jazykovědná. 1958, roč. 7, č. A6, s. 151–152.

Článek
Erhart, Adolf. [Senn, Alfred. Handbuch der litauischen Sprache. Band I, Grammatik]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. A, Řada jazykovědná. 1967, roč. 16, č. A15, s. 214–216.

Článek
Toro Ballesteros, Sara. Señoras de la inquietud : la admiración de Ana María Martínez Sagi por Elisabeth Mulder. Études romanes de Brno. 2023, roč. 44, č. 2, s. 121–135.

Kapitola
Svoboda, Karel. [Sens du mot "démon": la destinée, l'intermédiaire entre le dieu et l'homme, l'ange déchu]. In: Svoboda, Karel. La Démonologie de Michel Psellos. , s. 5–7.

Článek
Sorba, Julie, Brocquet, Sylvain. Sens multiple(s) et à polysémie: regards d'Orient : [préface]. Études romanes de Brno. 2014, roč. 35, č. 2, s. 5–11.

Článek
Sorba, Julie, Cusimano, Christophe. Sens multiple(s) et polysemie. Regards d'Occident : [préface]. Études romanes de Brno. 2014, roč. 35, č. 1, s. 5–8.

Článek
Gutwirth, Gila, Goffin, Evelyn, Vanhoof, Jan. Sensemaking unraveled: how teachers process school performance feedback data. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 67–97.

Článek
Kvíčalová, Anna. Sensing the Reformation: how media-historical narratives constrain the study of religious change. Religio. 2018, roč. 26, č. 1, s. 31–48.

Kapitola
Horáková, Martina. Separation, assimilation and trauma in life writing by Doris Pilkington, Shirley Sterling and Anna Lee Walters. In: Horáková, Martina. Inscribing difference and resistance : indigenous women's personal non-fiction and life writing in Australia and North America. , s. 115–119.