Displaying 1 - 10 of 10
Article
Viktorová, Kateřina.
Dynamika recepce Smetanovy tvůrčí osobnosti a jeho operního díla do roku 1924. Musicologica Brunensia. 2021, vol. 56, iss. 1, pp. 25–42.
Article
Kouřil, Vít, Mikolášiková, Barbora, Pešl Šilerová, Lucie.
Studie manažerského a produkčního prostředí a chování hudebních souborů v České republice "Learning by doing". Musicologica Brunensia. 2021, vol. 56, iss. 1, pp. 81–104.
Article
Pytlík, Petr.
Die intermediale Differenz-Form-des-Dazwischen im (spät)romantischen Lied am Beispiel von Traum durch die Dämmerung – Vítězslav Nováks "musikalische Polemik". Musicologica Brunensia. 2021, vol. 56, iss. 1, pp. 105–122.
Article
Veselá, Irena.
Das Libretto zur Oper Porsena von Agostino Piovene (Venedig 1712) als Vorläufer der Festa teatrale Costanza e Fortezza von Pietro Pariati (Prag 1723). Musicologica Brunensia. 2021, vol. 56, iss. 1, pp. 59–79.
Article
Flašar, Martin, Němcová, Pavlína.
Proti historické amnézii: čeští exiloví skladatelé Jan Novák a Antonín Tučapský versus oficiální kulturní politika. Musicologica Brunensia. 2021, vol. 56, iss. 2, pp. 15–21.
Article
Sýkora, Pavel.
Od variací k polycentrismu : několik poznámek ke kompoziční technice Milana Kundery a Igora Stravinského. Musicologica Brunensia. 2021, vol. 56, iss. 2, pp. 23–37.
Article
Kvak, Daniel.
Generování žánrově specifické hudební transkripce Antonína Dvořáka prostřednictvím variačního autoenkodéru. Musicologica Brunensia. 2021, vol. 56, iss. 2, pp. 49–61.
Article
Novák, Richard, Tesař, Stanislav.
Tři novoříšské stopy Jana Nováka. Musicologica Brunensia. 2021, vol. 56, iss. 2, pp. 5–13.
Article
Frič, Marek, Podzimková, Iva, Jelínková, Jana.
Porovnání vlastností hlasu klasických a popových zpěvaček. Musicologica Brunensia. 2021, vol. 56, iss. 2, pp. 63–101.
Article
Steinmetz, Karel.
Modalita u Janáčka z pohledu českých a slovenských muzikologů. Musicologica Brunensia. 2021, vol. 56, iss. 2, pp. 39–47.