Advanced search

Help: When entering keywords from the full text of a document, keep in mind that the database contains multilingual documents.
Searching the entire database.
Searching only the record (metadata) of documents.
Author or contributor of the document (editor, translator, etc.).
If you select "Paper", you are searching journal articles, proceedings and chapters of monographs.
Displaying 1 - 25 of 4783

Issue
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická, 1992, vol. 41, issue E37.

Issue
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická, 1980, vol. 29, issue E25.

Issue
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická, 1961, vol. 10, issue E6.

Issue
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická, 1964, vol. 13, issue E9.

Issue
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická, 1965, vol. 14, issue E10.

Issue
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. E, Řada archeologicko-klasická, 1958, vol. 7, issue E3.

Article
Dostálová, Nicol, Juhaňák, Libor, Plch, Lukáš. A narrative review of eye-tracking research on self-regulated learning from multimedia learning materials in higher education. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 77–96.

Article
Nekardová, Barbora. The role of peer learning among university teachers in integrating digital technologies into higher education teaching. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. 131–149.

Article
Back matter. Studia paedagogica. 2022, vol. 27, iss. 2, pp. .

Chapter
Front matter. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. .

Chapter
Obsah. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 5–6.

Chapter
Majcík, Martin. Úvod. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 7–10.

Chapter
Majcík, Martin. Chyba ve výukové komunikaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 11–23.

Chapter
Majcík, Martin. Kognitivní a afektivní rovina učitelské práce s chybou. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, pp. 24–46.

Chapter
Front matter. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 1.

Chapter
Gunišová, Eliška. Obsah. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 5–6.

Chapter
Gunišová, Eliška. Úvod. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 7–12.

Chapter
Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v literárnohistorickom kontexte. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 13–28.

Chapter
Gunišová, Eliška. Cestopisná próza Terézie Vansovej. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 29–49.

Chapter
Gunišová, Eliška. Románová tvorba Terézie Vansovej. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 50–77.

Chapter
Gunišová, Eliška. Memoárová próza v diele Terézie Vansovej. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 78–94.

Chapter
Gunišová, Eliška. Reflexia tvorby Terézie Vansovej v slovanskom literárnom kontexte danej doby. In: Gunišová, Eliška. Terézia Vansová v slavistickom literárnom kontexte. 2023, pp. 95–115.