Vyhledávání
Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 45
Článek
Gajdoš, Július.
Feministická teória a divadlo ako formy kultúrnej reprezentácie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 9–20.
Článek
Kaščák, Ondrej.
O moci školy a bezmocnosti detí. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2008, roč. 56, č. U13, s. 127–139.
Článek
Sršníková, Daniela.
Vnímanie hodnotenia písomného prejavu študentmi : (akčný výskum). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2007, roč. 55, č. U12, s. 127–135.
Článek
Kasáčová, Bronislava.
Zmeny učiteľskej profesie a kontinuálne vzdelávanie učiteľov. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2004, roč. 52, č. U9, s. 87–99.
Článek
Tokárová, Anna.
Paradoxy globalizácie, vzdelanie a sociálny rozvoj. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2002, roč. 50, č. U7, s. 9–29.
Článek
Gavora, Peter, Kissová, Silvia.
Cesta k žiakovi : situačné vyučovanie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2003, roč. 51, č. U8, s. 73–85.
Článek
Balogová, Beáta.
Osamělosť onkologicky chorých seniorov. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2007, roč. 55, č. U12, s. 93–104.
Článek
Gajdoš, Július.
Mezi absurditou a postmodernou : (...v deleuzovských reflexiách). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2002, roč. 51, č. Q5, s. 7–15.
Článek
Čiripová, Dáša.
Krásno a jeho druhá tvár v období neskorej antiky : (krásno vo filozofii Plotina a v dramatickej podobě u Senecu). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2003, roč. 52, č. Q6, s. 31–37.
Článek
Rumánek, Ivan R. V..
Okuni sóši – medzižánrový doklad o prechode od nó ku kabuki. Theatralia. 2013, roč. 16, č. 1, s. 102–117.
Článek
Kyselová, Eva.
Divadlo na korze - slovenská stopa štúdiových divadiel. Theatralia. 2011, roč. 14, č. 2, s. 23–44.
Článek
Cupanová, Katarína.
Expresionistické drama z českých zemí. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 170–172.
Článek
Poljaková, Kristína.
Groteska v sexshope : komparatívna esej. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2005, roč. 54, č. Q8, s. 223–228.
Článek
Klembarová, Klaudia.
Performatívne umenie v teréne Brna. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 189–191.
Článek
Musilová, Martina.
Dekompozičné princípy v inscenačnej tvorbe. Theatralia. 2017, roč. 20, č. 2, s. 143–144.
Článek
Kyselová, Eva.
Doktorandský víkend v Brne : (pátý mezinárodní seminář doktorských studií divadelních škol, JAMU Brno, 2.–3.12.2011). Theatralia. 2012, roč. 15, č. 1, s. 174–177.
Článek
Černický, Viktor.
Indie scéna nezávislá od hudby. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 1, s. 151–179.
Článek
Žáková, Anna.
Performatívnosť stredovekého rituálu Mandatum u Sv. Jiří na Pražskom hrade. Theatralia. 2018, roč. 21, č. 1, s. 71–88.
Článek
Černický, Viktor.
Aktéri a diváci verejných udalostí. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 1, s. 259–264.
Článek
Zelenková, Anna.
Frank Wollman – dramatický text ako intencionálna danosť. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 1, s. 240–254.
Článek
Čiripová, Dáša.
Boj solitérov v umení aj živote. Theatralia. 2017, roč. 20, č. 2, Supplementum, s. 102–104.
Článek
Adamovič, Karol, Koubeková, Eva, Miklová, Jolana.
Intelektové schopnosti a školská úspešnosť vo vzťahu k činitel'om prostredia. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1973, roč. 22, č. I8, s. 145–151.
Článek
Bradová, Jarmila.
Keď zasadací poriadok funguje, alebo, Učiteľsko-žiacke preferencie pri obsadzovaní priestoru školskej triedy. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 71–92.
Článek
Huťťová, Karin, Halamová, Júlia.
Efekt tréningu zameraného na emócie pre sebasúcit a sebaobranu pre žiakov s ľahkým mentálnym postihnutím. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 107–125.
Článek
Stejskalová, Michaela.
Zahraničná inšpirácia pre vzdelávanie rómskych detí – teoretická perspektíva. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 2, s. 77–104.
Článek
Stanová, Barbora.
Rozdiely v percepcii vlastnej rodiny deťmi s problémovým správaním a deťmi bez problémov v správaní. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 2, s. 57–76.
Článek
Kubiatko, Milan.
Bez prírodopisu to nejde, alebo, Ako ho vnímajú žiaci základných škôl. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 75–88.