Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 674

Kapitola
Liškař, Čestmír. Целъ содержание и методы овучения инностранным языкам : резюме. In: Liškař, Čestmír. Cíl, obsah a metody vyučování cizím jazykům. 1974, s. 92–94.

Kapitola
Bronec, Jiří. Резюме. In: Bronec, Jiří. O lexiku cizích jazyků v minulosti : [lingvodidaktická studie]. 1988, s. 95–96.

Kapitola
Bronec, Jiří. Резюме. In: Bronec, Jiří. K lingvodidaktické typologii cizojazyčného lexika. 1982, s. 179–181.

Kapitola
Cigán, Michal. Резюме. In: Cigán, Michal. Priest-king of the warriors and witch-queen of the others : cargo cult and witch hunt in Indo-European myth and reality. 2019, s. 165–166.

Kapitola
Monatová, Lili. Резюме. In: Monatová, Lili. Otázky rozumové výchovy. 1978, s. 177–180.

Kapitola
Jůva, Vladimír. Развитие педагогического мышления. In: Jůva, Vladimír. Vývoj pedagogického myšlení. 1987, s. 167.

Kapitola
Monatová, Lili. Проблема педагогики специалной дефектологической. In: Monatová, Lili. Problémy speciální pedagogiky. c1984, s. 195–196.

Kapitola
Jůva, Vladimír. Педагогика как наука. In: Jůva, Vladimír. Pedagogika jako věda. 1977, s. 185–186.

Kapitola
Pražák, Richard. Йозеф Добровский - Угрист и финно-угрист. In: Pražák, Richard. Josef Dobrovský als Hungarist und Finno-Ugrist. 1967, s. 166–170.

Kapitola
Toporov, Vladimir Nikolajevič. Др.-инд. prathamá- : к реконструкции одного из вариантов индоевропейской концепции "первого". In: Grammaticvs : studia linguistica Adolfo Erharto quinque et septuagenario oblata. 2001, s. 165–174.

Kapitola
Jůva, Vladimír. Вуз и воспитание. In: Jůva, Vladimír. Vysoká škola a výchova. 1981, s. 155–156.

Kapitola
Vykypěl, Bohumil. Zwei lettonistische Bemerkungen. In: Grammaticvs : studia linguistica Adolfo Erharto quinque et septuagenario oblata. 2001, s. 211–223.

Kapitola
Bronec, Jiří. Zusammenfassung. In: Bronec, Jiří. O lexiku cizích jazyků v minulosti : [lingvodidaktická studie]. 1988, s. 99–100.

Kapitola
Veselá, Zdenka. Zusammenfassung. In: Veselá, Zdenka. Vývoj české školy a učitelského vzdělání. c1992, s. 145–147.

Kapitola
Kurzová, Helena. Zur Syntax und Semantik der indogermanischen Kasus. In: Grammaticvs : studia linguistica Adolfo Erharto quinque et septuagenario oblata. 2001, s. 106–119.

Kapitola
Erhart, Adolf. Zur ie. Pronominalflexion. In: Erhart, Adolf. Studien zur indoeuropäischen Morphologie. 1970, s. 151–161.

Kapitola
Erhart, Adolf. Zur ie. Nominalflexion. In: Erhart, Adolf. Studien zur indoeuropäischen Morphologie. 1970, s. 105–149.

Kapitola
Erhart, Adolf. Zum pie. Phoneinventar. In: Erhart, Adolf. Studien zur indoeuropäischen Morphologie. 1970, s. 15–26.

Kapitola
Erhart, Adolf. Zkratky. In: Erhart, Adolf. Struktura indoíránských jazyků. 1980, s. 225.

Kapitola
Šefčík, Ondřej, Bičanová, Lenka. Zkratky. In: Šefčík, Ondřej. , Bičanová, Lenka. Gramatický přehled sanskrtu. 2014, s. 104.

Kapitola
Záleská, Klára. Zjištění v kontextu předchozích výzkumů. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 121–126.

Kapitola
Záleská, Klára. Zjištění provedeného šetření. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 60–120.

Kapitola
Chlup, Otokar. Životní synthesa. In: Chlup, Otokar. Vývoj pedagogických ideí v novém věku. 1925, s. 149–175.

Kapitola
Chlup, Otokar. Životní moudrost. In: Chlup, Otokar. Vývoj pedagogických ideí v novém věku. 1925, s. 18–24.

Kapitola
Monatová, Lili. Závěry. In: Monatová, Lili. Otázky rozumové výchovy. 1978, s. 173–176.

Kapitola
Krčmová, Marie. Závěrem. In: Krčmová, Marie. Běžně mluvený jazyk v Brně. 1981, s. 179–184.

Kapitola
Lojdová, Kateřina. Závěrem. In: Lojdová, Kateřina. Zvol si mou cestu! : edukační aktivity subkultury freeganů ve veřejném prostoru. 2014, s. 118–119.

Kapitola
Schwarz, Michal, Srba, Ondřej. Závěrečné reflexe. In: Schwarz, Michal. , Srba, Ondřej. Vietnam v éře západních velmocí. 2016, s. 167–170.

Kapitola
Zounek, Jiří, Šimáně, Michal. Závěrečná poznámka. In: Zounek, Jiří. , Šimáně, Michal. Úvod do studia dějin pedagogiky a školství : kapitoly z metodologie historicko-pedagogického výzkumu. 2014, s. 82.