Vyhledávání
Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 1419
Kapitola
Liškař, Čestmír.
Целъ содержание и методы овучения инностранным языкам : резюме. In: Liškař, Čestmír. Cíl, obsah a metody vyučování cizím jazykům.
1974, s. 92–94.
Kapitola
Ohnesorg, Karel.
Резюме. In: Ohnesorg, Karel. Druhá fonetická studie o dětské řeči.
1959, s. 139–148.
Kapitola
Jůva, Vladimír.
Развитие педагогического мышления. In: Jůva, Vladimír. Vývoj pedagogického myšlení.
1987, s. 167.
Kapitola
Monatová, Lili.
Проблема педагогики специалной дефектологической. In: Monatová, Lili. Problémy speciální pedagogiky.
c1984, s. 195–196.
Kapitola
Ducháček, Otto.
Понятийное поле прекрасного в современном французском языке. In: Ducháček, Otto. Le champ conceptuel de la beauté en français moderne.
1960, s. 199–203.
Kapitola
Jůva, Vladimír.
Педагогика как наука. In: Jůva, Vladimír. Pedagogika jako věda.
1977, s. 185–186.
Kapitola
Jůva, Vladimír.
Вуз и воспитание. In: Jůva, Vladimír. Vysoká škola a výchova.
1981, s. 155–156.
Kapitola
Veselá, Zdenka.
Zusammenfassung. In: Veselá, Zdenka. Vývoj české školy a učitelského vzdělání.
c1992, s. 145–147.
Kniha
Lojdová, Kateřina.
Zvol si mou cestu! : edukační aktivity subkultury freeganů ve veřejném prostoru. 2014
Kapitola
Ohnesorg, Karel.
Znaky užité pro fonetickou transkripci. In: Ohnesorg, Karel. Druhá fonetická studie o dětské řeči.
1959, s. 10–11.
Kapitola
Haškovec, Prokop Miroslav.
Zkratky. In: Haškovec, Prokop Miroslav. Byla George Sand v Čechách?.
1925, s. 101.
Kapitola
Záleská, Klára.
Zjištění v kontextu předchozích výzkumů. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, s. 121–126.
Kapitola
Záleská, Klára.
Zjištění provedeného šetření. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, s. 60–120.
Kapitola
Chlup, Otokar.
Životní synthesa. In: Chlup, Otokar. Vývoj pedagogických ideí v novém věku.
1925, s. 149–175.
Kapitola
Chlup, Otokar.
Životní moudrost. In: Chlup, Otokar. Vývoj pedagogických ideí v novém věku.
1925, s. 18–24.
Kapitola
Lojdová, Kateřina.
Závěrem. In: Lojdová, Kateřina. Zvol si mou cestu! : edukační aktivity subkultury freeganů ve veřejném prostoru.
2014, s. 118–119.
Kapitola
Zounek, Jiří, Šimáně, Michal.
Závěrečná poznámka. In: Zounek, Jiří. , Šimáně, Michal. Úvod do studia dějin pedagogiky a školství : kapitoly z metodologie historicko-pedagogického výzkumu.
2014, s. 82.
Kapitola
Dytrt, Petr.
Závěr: Když tuhé se stává tekutým.... In: Dytrt, Petr. Modernita v otaznících : tekutá modernita v textech Jeana Rouauda a Françoise Bona.
2013, s. 155–159.
Kapitola
Majcík, Martin.
Závěr. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou.
2022, s. 111–117.
Kapitola
Svobodová, Iva.
Závěr. In: Svobodová, Iva. Stylisticko-pragmatické faktory použití členu v současné portugalštině.
2010, s. 117–121.
Kapitola
Polická, Alena.
Závěr. In: Polická, Alena. Dynamika šíření lexikálních inovací : identitární neologie a sociolektologie ve francouzském jazykovém kontextu.
2022, s. 232–236.
Kapitola
Kyloušek, Petr.
Závěr. In: Kyloušek, Petr. Literární hnutí husarů ve Francii po roce 1945.
2002, s. 289–293.
Kapitola
Záleská, Klára.
Závěr. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, s. 127–129.
Kapitola
Čech, Pavel.
Závěr. In: Čech, Pavel. Francouzsko-české vztahy v oblasti překladu (1945-1953).
2011, s. 218–225.
Kapitola
Monatová, Lili.
Závěr. In: Monatová, Lili. Problémy speciální pedagogiky.
c1984, s. 193–194.