Názvy
Zobrazují se záznamy 1011 - 1020 z celkového počtu 1038
Článek
Fernandes, Venesser.
Exploring leadership influence within data-informed decision-making practices in Australian independent schools. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 139–159.
Článek
Oyler, Joe.
Exploring teacher contributions to student argumentation quality. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 4, s. 173–198.
Článek
Martínez Lirola, María.
Exploring the image of women to persuade in multimodal leaflets. Theory and Practice in English Studies. 2012, roč. 5, č. 1, s. 27–55.
Článek
Marčetić, Hana.
Exploring the methods and practises of personal digital information archiving among the student population. ProInflow. 2015, roč. 7, č. 1, s. 29–40.
Článek
MacGregor, Stephen, Brown, Chris, Flood, Jane.
Exploring the role of positive leadership for mobilizing innovative practices : a social network approach. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 2, s. 31–48.
Článek
Szamosi, Gertrud.
Exploring the transnational in Shauna Singh Baldwin's We Are Not in Pakistan. The Central European journal of Canadian studies. 2023, roč. 18, č. [1], s. 51–61.
Kapitola
Raková, Zuzana.
Exposé bibliographique. In: Raková, Zuzana. Francophonie de la population tchèque 1848-2008.
, s. 145–161.
Článek
Všetička, František.
Expozice, čili, Obrácení Ferdyše Pištory. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. D, Řada literárněvědná. 1995, roč. 44, č. D42, s. 39–44.
Článek
Cupanová, Katarína.
Expresionistické drama z českých zemí. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 170–172.
Článek
Lahodová, Kateřina.
Expresivita pohybu = základ komunikace : LabanFest : druhý ročník mezinárodní konference o výzkumu pohybu, 23.-25. listopadu 2012, Bratislava. Theatralia. 2013, roč. 16, č. 1, s. 142–143.