Názvy

Zobrazují se záznamy 541 - 550 z celkového počtu 1620

Článek
Lovino, Francesco. Leafing through Seminarium Kondakovianum, I. Studies on Byzantine Illumination. Convivium. 2016, roč. 3, č. 1, s. 206–213.

Článek
Juhaňák, Libor, Joksimović, Srećko, Ifenthaler, Dirk. Learning analytics to study and support self-regulated learning. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 3, s. 5–8.

Článek
Toiviainen, Hanna, Vetoshkina, Liubov. Learning for the complex object of work in a digital printing network. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 2, s. 25–42.

Článek
Dellen, Theo van. Learning for work from the past, in the present, and into the future?. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 2, s. 9–24.

Článek
Roth, Kevin. Learning Russian via Latin in the 17th century. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 1, s. 171–183.

Článek
Lundgren, Mats, Kihlstrand, Anne-Maj, Schantz Lundgren, Inger von. Learning Study : rozvoj školy skrze kolegiální učení učitelů. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 2, s. 59–79.

Článek
Stuart, Christopher. Learning to live between the lines : the survival of autobiography as genre and the example of Tobias Wolff's This Boy's Life. Brno studies in English. 2010, roč. 36, č. 2, s. 153–170.

Článek
Šmideková, Zuzana. Learning to swim in a digital ocean. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 167–171.

Článek
Freyermuth, Sylvie. L'eau rouge de Pascale Roze : Laurence Bertilleux et la honte du colon. Études romanes de Brno. 2012, roč. 33, č. 1, s. 135–150.

Článek
Zlá, Iveta. Lebensweise des Grafen Albert Joseph Hoditz im Spiegel seines literarischen Schaffens. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2018, roč. 32, č. 2, s. 81–87.