Názvy

Zobrazují se záznamy 151 - 160 z celkového počtu 969

Kapitola
Konečný, Zdeněk. Úloha dělnické třídy na Moravě a ve Slezsku v česko-ruských a československo-sovětských vztazích od vzniku organisovaného dělnického hnutí do druhé světové války. In: Konečný, Zdeněk. Revoluční hnutí v Československu a jeho vztahy k SSSR : Morava a Slezsko : dokumenty, 1879-1938. , s. 11–54.

Článek
Bóna, Martin, Lukačka, Ján. Úloha hradov horného Ponitria a Požitavia pri obrane a osídlení územia do konca 14. storočia. Archaeologia historica. 2002, roč. 27, č. [1], s. 239–268.

Článek
Bolina, Pavel, Cendelín, Dušan. Úloha hradů Lukov a Brumov v systému komunikací východní Moravy. Archaeologia historica. 2011, roč. 36, č. 1, s. 87–108.

Článek
Cvetkova, Zornica. Úloha interaktivních her ve výuce bulharštiny pro cizince. Opera Slavica. 2013, roč. 23, č. 4, s. 105–116.

Článek
Maliniak, Pavol. Úloha kláštorných majetkov pri lokalizovaní hraníc Zvolenského komitátu. Archaeologia historica. 2004, roč. 29, č. [1], s. 453–467.

Článek
Beneš, Bohuslav. Úloha lidové slovesnosti v kultuře socialistického Československa. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. F, Řada uměnovědná. 1975-1976, roč. 24-25, č. F19-20, s. 91–114.

Kapitola
Beneš, Bohuslav. Úloha literatury a folklóru v současnosti u balkánských a západních Slovanů. In: Studia Balkanica Bohemoslovaca. II, (Příspěvky přednesené na II. celostátním balkanistickém symposiu v Brně 28.-29. května 1974). , s. 293–302.

Článek
Hlavoň, Karel. Úloha marxisticko-leninské etiky ve výchově k vědeckému světovému názoru. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. B, Řada filozofická. 1981, roč. 30, č. B28, s. 37–44.

Článek
Tauš, Miloš. Úloha marxisticko-leninské strany při vytváření revolučního svazku dělníků a rolníků. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. G, Řada sociálněvědná. 1983, roč. 32, č. G27, s. 109–120.

Článek
Hřebíček, Libor. Úloha motivů v profesionální orientaci mládeže. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1989, roč. 38, č. I24, s. 81–94.