Title: K otázce didaktického potenciálu integrace IKK a průřezových témat ve výuce ruského jazyka jako cizího
Source document: Opera Slavica. 2022, vol. 32, iss. 2, pp. 53-61
Extent
53-61
-
ISSN1211-7676 (print)2336-4459 (online)
Persistent identifier (DOI): https://doi.org/10.5817/OS2022-2-5
Stable URL (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/145282
Type: Article
Language
License: CC BY-SA 4.0 International
Notice: These citations are automatically created and might not follow citation rules properly.
Note
Text vznikl v rámci projektu MUNI/A/1337/2021 Translační ekvivalence jako dílčí problém mezikulturní komunikace v slovanském kulturním prostoru.
References
[1] BALADA, J. a kol.: Rámcový vzdělávací program pro gymnázia: RVP G. Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2007. ISBN 978-80-87000-11-3.
[2] JAHODOVÁ, P.: Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce. Diplomová práce. Brno: Masaryková univerzita, 2020.
[3] KOSTKOVÁ, K.: Rozvoj interkulturní komunikační kompetence. Brno: Masarykova univerzita, 2012.
[4] NEČASOVÁ, P.: Výzkum k interkulturní kompetenci žáků středních škol. In: CIMERMANOVÁ, I., SEPEŠIOVÁ, M. (eds): Výzvy 2017: Súčasné výzvy vo vyučovaní jazykov: jako ďalej? – zborník abstraktov. Nitra: Slovak Edu, s. 241–267.
[5] PASTOROVÁ, M. a kol.: Doporučené očekávané výstupy: Metodická podpora pro výuku průřezových témat v gymnáziích. [online]. Praha: NÚV, 2011. ISBN 978-80-87000--77-9. [cit. 2021-10-25]. Dostupné z: http://www.nuv.cz/uploads/Publikace/vup/Doporucene_ocekavane_vystupy_gymnazia.pdf.
[6] VALENTOVÁ, B.: Realizace průřezových témat Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia ve výuce ruského jazyka. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, 2021.
[7] ULIČNÁ, K.: O stavu didaktické přípravy učitelů anglického jazyka na rozvoj interkulturní komunikační kompetence. Pedagogická orientace, 26 (1), 2016, s. 76–94.
[8] ZERZOVÁ, J.: Interkulturní komunikační kompetence a její rozvíjení v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. Brno: Masarykova univerzita, 2012.
[2] JAHODOVÁ, P.: Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce. Diplomová práce. Brno: Masaryková univerzita, 2020.
[3] KOSTKOVÁ, K.: Rozvoj interkulturní komunikační kompetence. Brno: Masarykova univerzita, 2012.
[4] NEČASOVÁ, P.: Výzkum k interkulturní kompetenci žáků středních škol. In: CIMERMANOVÁ, I., SEPEŠIOVÁ, M. (eds): Výzvy 2017: Súčasné výzvy vo vyučovaní jazykov: jako ďalej? – zborník abstraktov. Nitra: Slovak Edu, s. 241–267.
[5] PASTOROVÁ, M. a kol.: Doporučené očekávané výstupy: Metodická podpora pro výuku průřezových témat v gymnáziích. [online]. Praha: NÚV, 2011. ISBN 978-80-87000--77-9. [cit. 2021-10-25]. Dostupné z: http://www.nuv.cz/uploads/Publikace/vup/Doporucene_ocekavane_vystupy_gymnazia.pdf.
[6] VALENTOVÁ, B.: Realizace průřezových témat Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia ve výuce ruského jazyka. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, 2021.
[7] ULIČNÁ, K.: O stavu didaktické přípravy učitelů anglického jazyka na rozvoj interkulturní komunikační kompetence. Pedagogická orientace, 26 (1), 2016, s. 76–94.
[8] ZERZOVÁ, J.: Interkulturní komunikační kompetence a její rozvíjení v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. Brno: Masarykova univerzita, 2012.