Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 35
Článek
Reichová, Hana, Pavlíková, Ludmila, Severová, Marta, Šimon, František.
Laudationes. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 2, s. 5–9.
Článek
Svobodová, Dana.
Diluvia diluenda! Potopám zatopit!. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 2, s. 239–246.
Článek
Stehlíková, Dana.
Magister docet utilitatem abrotani : Macerův pelyněk brotan (abrotanum) v bohemikálních komentářích z počátku 15. století. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 2, s. 121–150.
Článek
Zachová, Irena.
Dicta de disposicione hominis et eius membris Alexandri Hispani v rukopisu 113/110 svatojakubské knihovny v Archivu města Brna. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 2, s. 199–214.
Článek
Bartoněk, Antonín.
Indoevropské laryngály a jejich řecké a latinské střídnice. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 2, s. 217–237.
Článek
Švanda, Libor.
Ke Klaretově spisu Complexionarius. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 2, s. 175–185.
Článek
Franek, Juraj.
[Horáček, Filip; Chlup, Radek. Učebnice klasické řečtiny]. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 1, s. 226–230.
Článek
Matějová, Judita.
[Moravová, Magdalena, ed. et al. Ráj, peklo a očistec ve středověkých viděních]. Graeco-Latina Brunensia. 2013, roč. 18, č. 1, s. 231–233.
Článek
Strouhal, Martin.
K filozofickým předpokladům hledání výchovy k autenticitě : úvaha o antinomiích a abstrakcích v pedagogickém myšlení. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 11–29.
Článek
Machů, Eva.
Radosti a trápení nadaných dětí. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 125–140.
Článek
Punová, Monika.
Podpora resilience ve vzdělávání. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 109–124.
Článek
Kubrická, Jana.
Možnosti a limity posuzování ideologických prvků v učebnicích. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 157–166.
Článek
Brázda, Radim.
Periodická soustava základních morálních prvků. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 31–53.
Článek
Fonseca, Lars.
"Všichni vědí, že opisovat se nemá, ale stejně to každý dělá" : pedagogický pohled na paradoxy "férového" opisování. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 73–92.
Článek
Švaříček, Roman, Pol, Milan.
O hledání začátku a nalézání nejednoznačnosti : editorial. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 5–9.
Článek
Steinunn Helga Lárusdóttir.
Role výchovy a vzdělávání v procesu utváření morálního přístupu k vedení. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 141–156.
Článek
Výzva pro autory : časopis Studia paedagogica, ročník 19, číslo 2, rok 2014 : téma: Mimo hlavní proud. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 179–181.
Článek
Vrbová, Jana.
"Co mi ve škole vadí víc, podvádění, či klamání?" : postoje žáků k nečestnému chování ve škole v kontextu školního podvádění. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 93–107.
Článek
Rabušicová, Milada.
Impulz k dalšímu přemýšlení o vzdělanostních nerovnostech : věc trvá. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 173–178.
Článek
Švaříček, Roman.
Konec pedagogiky : kritický esej. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 55–72.
Článek
Mareš, Jiří.
Nevhodné chování učitelů k žákům a studentům. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 1, s. 7–36.