Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 65

Článek
Novotný, Daniel D.. SNAP/SPAN in Basic Formal Ontology: an Aristotelian suggestion. ProInflow. 2013, roč. 5, č. 1, s. 55–65.

Článek
Marčetić, Hana. Exploring the methods and practises of personal digital information archiving among the student population. ProInflow. 2015, roč. 7, č. 1, s. 29–40.

Článek
Hrabal, Jan, Pruša, Tomáš. Evaluation of medical information quality. ProInflow. 2015, roč. 7, č. 1, s. 41–54.

Článek
Kaščák, Matwe. Galerie TIM uvádí: The Influence: digitálny odtlačok procesu mojho asociačného myslenia. TIM ezin. 2013, roč. 3, č. 1-2, s. 221–222.

Článek
Stodola, Jiří. The cognitive paradigm in information science with a view to sensorially impaired persons. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 1, s. 123–134.

Článek
Kostroň, Lubomír. Psychology : a new view on holistic approach. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, roč. 42, č. I27, s. 133–137.

Článek
Macek, Petr, Osecká, Liduška, Blatný, Marek. Semantic structure of adolescent's actual, ideal and unwanted self. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, roč. 42, č. I27, s. 111–121.

Článek
Široký, Hugo. Psychodrama as a modern instrument of moral education. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 7–14.

Článek
Švancara, Josef. Mutual influences of genetic and environmental factors in life span-developmental research. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, roč. 33, č. I19, s. 43–51.

Článek
Pačesová, Jaroslava. Processing strategies in language acquisition. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1990-1991, roč. 39-40, č. I25, s. 55–62.

Článek
Hanuza, Maria. Self-preservative tendencies of human personality. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 95–105.

Článek
Radka, Agnieszka. A psychological concept of young women's sexual life. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 107–119.

Článek
Švancara, Josef. Interaction of social and biological determinants in the development and forming of the personality. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1982, roč. 31, č. I17, s. 37–49.

Článek
Žumer, Maja. Do we need to change? Do we want to change? : the future of bibliographic information systems. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 2, s. 138–149.

Článek
Rouvari, Ari, Vakkari, Mikael. Finnish National Library public interface. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 2, s. 69–81.

Článek
Bouda, Tomáš. Future of digital reading through the lens of Horizon scanning. ProInflow. 2014, roč. 6, č. 2, s. 3–15.

Článek
Timko, Marek. The end of Capurro's information trilemma? : (a proposal of an evolutionary-ontological solution). ProInflow. 2014, roč. 6, č. 2, s. 55–63.

Článek
Lipková, Helena, Římanová, Radka, Jarolímková, Adéla, Zadražilová, Iva. Information behavior of elderly citizens in search for information on current events. ProInflow. 2017, roč. 9, č. 1, s. 4–22.

Článek
Béres, Judit. LIS students as Critical Thinkers – experiences of a complex pilot programme. ProInflow. 2016, roč. 8, č. 2, s. 4–18.

Článek
Tóth, Máté. The role of public libraries in Lifelong Learning in a multicultural and digital context. ProInflow. 2016, roč. 8, č. 2, s. 32–42.

Článek
Tomoriová, Františka. Information ethics in the context of information literacy. ProInflow. 2016, roč. 8, č. 2, s. 85–96.

Článek
Steinerová, Jela. Information literacy studies and human information behaviour. ProInflow. 2016, roč. 8, č. 2, s. 53–69.

Článek
Sadah, Tamar. Discovery and management of scholarly materials. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 2, s. 4–22.