Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 40
Článek
Pavlasová, Lenka, Robová, Jarmila, Uličná, Klára, Vondrová, Naďa, Stará, Jana, Novotná, Magdalena.
Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 13–33.
Článek
Šejna, Erik.
Postoje žáků nižšího sekundárního vzdělávání k homosexualitě. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 153–169.
Článek
Šalamounová, Zuzana.
Základní školy v procesu adaptace na výuku na dálku : vícepřípadová studie. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 35–66.
Článek
Cígler, Hynek, Ježek, Stanislav, Širůček, Jan, Lacinová, Lenka.
Hodnocení bakalářských prací jako přijímací kritérium do navazujícího magisterského studia : psychometrická kazuistika. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 93–124.
Článek
Švaříček, Roman.
Věda je jen jedna : editorial. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 5–11.
Článek
Pivarč, Jakub.
Psychometrické vlastnosti dotazníku The Teacher Efficacy for Inclusive Practices (TEIP) : adaptace české verze škály u učitelů mateřských škol. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 125–152.
Článek
Smith, Kari, Brücknerová, Karla.
Rethinking the essential questions in higher education : editorial. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 5–7.
Článek
Lintner, Tomáš, Šeďová, Klára.
Aiming for active student participation in online university lessons : a case study of two teachers during emergency remote teaching. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 9–34.
Článek
Almeida, Marta Mateus de, Viana, Joana, Alves, Mariana Gaio.
Exploring teaching conceptions and practices : a qualitative study with higher education teachers in Portugal. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 35–53.
Článek
Lehesvuori, Sami, Ketonen, Laura, Hähkiöniemi, Markus.
Utilizing informal formative assessment and dialogicity during reflections on educational dialogue in mathematics. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 55–75.
Článek
Dostálová, Nicol, Juhaňák, Libor, Plch, Lukáš.
A narrative review of eye-tracking research on self-regulated learning from multimedia learning materials in higher education. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 77–96.
Článek
Říčan, Jaroslav, Kroufek, Roman.
Factor structure of a self-report questionnaire determining the epistemic beliefs of primary school and kindergarten student teachers in the science domain. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 97–129.
Článek
Nekardová, Barbora.
The role of peer learning among university teachers in integrating digital technologies into higher education teaching. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 131–149.
Článek
Steinmetz, Karel.
Miloš Štědroň: Můj Janáček : k osmdesátinám muzikologa a skladatele. Musicologica Brunensia. 2022, roč. 57, č. 1, s. 5–16.
Článek
Čermák, Marek.
Systém temperování klávesových nástrojů v Mannheimu podle Franze Xavera Richtera (1767) na základě posledního návodu Andrease Werckmeistera (cca 1700). Musicologica Brunensia. 2022, roč. 57, č. 1, s. 17–38.
Článek
Hruška, Viktor.
Early Czech music theory : characterization, personalities and trends. Musicologica Brunensia. 2022, roč. 57, č. 1, s. 39–55.
Článek
Kajanová, Yvetta.
Migration of Central European musicians exemplified by John Dopyera, Diana Krall, Andreas Varady, and Celeste Buckingham. Musicologica Brunensia. 2022, roč. 57, č. 1, s. 57–74.
Článek
Dobšinský, Peter.
The AMC Trio jazz combo and their inspirations drawn from Slovak folk music. Musicologica Brunensia. 2022, roč. 57, č. 1, s. 75–88.
Článek
Spáčilová, Jana.
Zpracování pověsti o Libuši v italské barokní opeře. Musicologica Brunensia. 2022, roč. 57, č. 1, s. 89–113.
Článek
Dohnalová, Lenka, Pešl Šilerová, Lucie, Radok Žádná, Ingeborg.
Uplatnitelnost na trhu práce v oblasti klasické hudby : Koresponduje vzdělávání v ČR v oboru s pracovním trhem?. Musicologica Brunensia. 2022, roč. 57, č. 1, s. 115–128.
Článek
Šmídová Turchichová, Magdalena.
Počátky Jednoty umělců hudebních ku podpoře vdov a sirotků v kontextu vídeňské Tonkünstler-Sozietät. Musicologica Brunensia. 2022, roč. 57, č. 1, s. 129–151.
Článek
Pavlica, Lukáš.
The operas arrangements for chamber ensembles in the Moravian and Lower Austrian monasteries. Musicologica Brunensia. 2022, roč. 57, č. 1, s. 153–166.
Článek
Pernerstorfer, Matthias Johannes.
Le cinque piaghe di Christo von Nicolò Minato und Antonio Draghi (1677) und die Verehrung der fünf Wunden Christi durch den Sternkreuzorden. Musicologica Brunensia. 2022, roč. 57, č. 1, s. 167–189.
Článek
Slavík, Jan, Dytrtová, Kateřina, Hník, Ondřej, Jakubcová, Lucie, Nohavová, Alena, Rodová, Veronika, Uhl Skřivanová, Věra.
Klíčová kompetence (nejen) pro umělecké obory v evropském kurikulu : analytické vysvětlení. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 3, s. 9–32.