Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 48

Článek
Verbyc'ka, Polìna Vasylìvna, Kuzmyn, Roman, Banakh, Vasyl. Decolonization of museum narratives of Donbas. Museologica Brunensia. 2021, roč. 10, č. 2, s. 12–26.

Článek
Szabóová, Nela. Teoretické a metodické východiská tvorby zbierky dokumentujúcej odevnú kultúru. Museologica Brunensia. 2021, roč. 10, č. 2, s. 96–103.

Článek
Nikonova, Antonina Aleksandrovna. Reflections on a museum exhibit. Museologica Brunensia. 2021, roč. 10, č. 2, s. 89–95.

Článek
Wančová, Nina. Virtuální výstavy : postoje a názory online návštěvníků z řad vysokoškolských studentů. Museologica Brunensia. 2021, roč. 10, č. 2, s. 27–43.

Článek
Špirk, Martin. Vitrína tibetského exilu : případová studie Tibetského muzea v Dharamsale. Museologica Brunensia. 2021, roč. 10, č. 2, s. 64–76.

Článek
Andrade Agudelo, Doris Lilia. The economics of museums : a contemporary debate. Museologica Brunensia. 2021, roč. 10, č. 2, s. 2–11.

Článek
Díte, Tibor. Jareš, Jakub; Pýcha, Čeněk; Sixta, Václav (eds.) Jak vystavujeme soudobé dějiny: muzeum v diskuzi. Museologica Brunensia. 2021, roč. 10, č. 2, s. 104–105.

Článek
Walz, Markus. "Engaged, professional – and female?" : a gender perspective on museum education in Germany. Museologica Brunensia. 2021, roč. 10, č. 2, s. 77–88.

Článek
Kolaříková, Veronika. Národní identita, rámcové vzdělávací programy a edukační realita muzea : dispozitivní analýza. Museologica Brunensia. 2021, roč. 10, č. 2, s. 44–63.

Článek
Caltová, Petra, Kulhavá, Zdeňka, Tymr, František. Patří projekty občanské vědy do muzeí?. Museologica Brunensia. 2021, roč. 10, č. 1, s. 5–15.

Článek
Obenaus, Maria. Viktor Barvitius – A Museum Man from Prague tours the Picture Galleries in Dresden, Berlin and Munich in 1883. Museologica Brunensia. 2021, roč. 10, č. 1, s. 46–48.

Článek
Jiroutová, Jana. Fenomén difficult knowledge: jeho definice a možnost uchopení v prostředí muzejní expozice. Museologica Brunensia. 2021, roč. 10, č. 1, s. 16–24.

Článek
Farkašovská, Eva, Lenková, Alena. Hravé učenie v prírodovednom múzeu. Museologica Brunensia. 2021, roč. 10, č. 1, s. 33–38.

Článek
Jagošová, Lucie. Úvodní slovo. Museologica Brunensia. 2021, roč. 10, č. 1, s. 3.

Článek
Mažárová, Monika. Didaktické aspekty numismatických sbírek v muzeích. Museologica Brunensia. 2021, roč. 10, č. 1, s. 25–32.

Článek
Mandinach, Ellen B., Jimerson, Jo Beth. Data ethics in education: a theoretical, practical, and policy issue. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 9–26.

Článek
Fernandes, Venesser. Exploring leadership influence within data-informed decision-making practices in Australian independent schools. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 139–159.

Článek
Fjørtoft, Henning, Morud, Elin Bø. Assessment decision making in vocational education and training. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 119–137.

Článek
Groß Ophoff, Jana, Egger, Christina. Assessment of German and Austrian students' Educational Research Literacy: validation of a competency test based on cross-national comparisons. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 27–45.

Článek
Gutwirth, Gila, Goffin, Evelyn, Vanhoof, Jan. Sensemaking unraveled: how teachers process school performance feedback data. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 67–97.

Článek
Vanlommel, Kristin, Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 5–8.

Článek
Van Gasse, Roos, Mol, Martine. Student guidance decisions at team meetings: do teachers use data for rational decision making?. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 99–117.

Článek
Vanlommel, Kristin, Pepermans, Elke. Validation of the Teacher Decision-Making Inventory (TDMI): measuring data-based and intuitive dimensions in teachers' decision Process. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 47–66.

Článek
Mejía-Cáceres, María Angélica, Freire, Laísa Maria. Influences of educational policy on the pre-service education of teachers in science and environmental education : a Latin American context. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 2, s. 139–163.