Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 33
Kapitola
Matela, Jiří.
Seznam příkladů z korpusu BCCWJ (Balanced Corpus of Contemporary Written Japanese). In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině.
2017, s. 279–282.
Kapitola
Matela, Jiří.
Konstrukce s partikulí wa. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině.
2017, s. 172–227.
Kapitola
Matela, Jiří.
Podmět v historické perspektivě. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině.
2017, s. 18–34.
Kapitola
Matela, Jiří.
Nástin pojetí jazyka a základních lingvistických kategorií. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině.
2017, s. 81–103.
Kapitola
Matela, Jiří.
Poznámky k jednotlivým kapitolám. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině.
2017, s. 234–252.
Kapitola
Matela, Jiří.
Věcný rejstřík. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině.
2017, s. 270–278.
Kapitola
Matela, Jiří.
Konstrukce s partikulí ga. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině.
2017, s. 104–171.
Kapitola
Matela, Jiří.
Jmenný rejstřík. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině.
2017, s. 267–269.
Kapitola
Matela, Jiří.
Přístupy k podmětu v japonském lingvistickém prostředí. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině.
2017, s. 35–80.
Článek
Paulík, Karel.
Některé psychologické souvislost i hodnocení smyslu vlastní práce učiteli. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 9–24.
Článek
Wubbels, Theo, Novotný, Petr, Švaříček, Roman.
O smyslu pedagogického výzkumu: rozhovor s Theem Wubbelsem. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 149–157.
Článek
Sedláčková, Jana.
Osvojování dovednosti čtení očima matek žáků 1. tříd. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 121–148.
Článek
Rozkovcová, Andrea, Urbánek, Petr.
Fluktuace učitelů: vybrané zahraniční teorie a výzkumné přístupy. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 25–40.
Článek
Kalenda, Jan, Kočvarová, Ilona.
Proměny bariér ke vzdělávání dospělých v České republice: 2005–2015. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 69–89.
Článek
Majcík, Martin.
Komunikační struktury v kruhovém uspořádání školní třídy v semináři etické výchovy. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 159–176.
Článek
Harvánková, Klára.
O úspěšnosti slaďování rodičovství a studia doktorských studentek s malými dětmi. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 91–119.
Článek
Černá, Monika, Píšová, Michaela, Vlčková, Kateřina.
Vliv klinické zkušenosti na profesní rozvoj studentů učitelství. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 41–68.
Článek
Juhaňák, Libor.
Sociální sítě autorů publikujících v pedagogických vědách v letech 2009–2013: exploratorní analýza. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 9–36.
Článek
Zdražilová, Zuzana.
Využití EEG biofeedbacku při nápravě specifických poruch učení u dětí středního školního věku. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 121–133.