Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 3212

Článek
Dostálová, Nicol, Juhaňák, Libor, Plch, Lukáš. A narrative review of eye-tracking research on self-regulated learning from multimedia learning materials in higher education. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 77–96.

Článek
Nekardová, Barbora. The role of peer learning among university teachers in integrating digital technologies into higher education teaching. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 131–149.

Článek
Back matter. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. .

Článek
Wiliński, Jarosław. Metaphodioms: connecting metaphor and idioms. Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 117–135.

Článek
Dobosiewicz, Ilona. The city on the Moldau as a liminal space : Prague in Anthony Trollope's Nina Balatka . Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 137–148.

Článek
Grauzľová, Lucia. Canadian literature as an American literature : CanLit through the lens of hemispheric American literary studies . Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 149–162.

Článek
Kaptur, Paweł. Rethinking inspirations for Mary Shelley's Frankenstein : a new look at the case of the Silesian gravediggers' scandal of 1606 . Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 163–174.

Článek
Kucała, Bożena. Carnage, medicine and "The Woman Question" : representations of the Crimean war in neo-Victorian fiction . Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 175–186.

Článek
Machała, Katarzyna. "That's not how we hang people here" : Gilead in the eyes of witnesses in Margaret Atwood's The Handmaid's Tale and The Testaments. Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 187–200.

Článek
Saei Dibavar, Sara, Abbasi, Pyeaam, Pirnajmuddin, Hossein. J. M. Coetzee’s Foe : a narrative of dislocation through assimilation . Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 201–218.

Článek
Brno studies in English. Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 219.

Článek
Guidelines for authors. Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 220.

Kapitola
Front matter. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. .

Kapitola
Obsah. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 5–6.

Kapitola
Majcík, Martin. Úvod. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 7–10.

Kapitola
Majcík, Martin. Chyba ve výukové komunikaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 11–23.

Kapitola
Majcík, Martin. Kognitivní a afektivní rovina učitelské práce s chybou. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 24–46.

Článek
Pol, Milan, Hloušková, Lenka, Novotný, Petr, Sedláček, Martin. Profesní dráha ředitelů základních škol: od fáze profesní jistoty k novým výzvám. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 85–105.

Článek
Makovská, Zuzana. Čas psaní : vývoj dětské literární tvorby v dialogu s kulturou dospělých. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 203–206.

Článek
Filagová, Markéta. (Na)časovanie sa v materskej škole. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 47–63.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 3–4.

Článek
Tieben, Nicole. Ready to study? : academic readiness of traditional and non-traditional students in Germany. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 11–34.