Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 69

Článek
Filagová, Markéta. (Na)časovanie sa v materskej škole. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 47–63.

Článek
Majerčíková, Jana. Sporné aspekty úzkych vzťahov rodiny a školy na začiatku vzdelávania. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 29–44.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 3–4.

Článek
Kubiatko, Milan. Bez prírodopisu to nejde, alebo, Ako ho vnímajú žiaci základných škôl. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 75–88.

Článek
Sršníková, Daniela. Spätná väzba ako faktor ovplyvňujúci lingvistickú a komunikatívnu úroveň produktívnej zručnosti písania. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 89–108.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 3, s. 3–4.

Článek
Gavora, Peter. Smelosť verzus ostýchavosť v komunikácii gymnazistov. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 1, s. 119–136.

Článek
Filagová, Markéta. Základná škola ako perlorodka : prípadová štúdia prevzatia a spracovania národného testovania školskými aktérmi. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 3, s. 33–62.

Článek
Obsah. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 1, s. 5–6.

Článek
Závodyová, Viera. Uplatňovanie ritualizácií vo výučbe anglického jazyka v materských školách. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 171–186.

Seriál
Studia paedagogica. 2009–

Kapitola
Kochol, Viktor. Sylabizmus a tonizmus : (príspevok k ruským tonizovaným prekladovým substitúciám českého sylabotonického a slovenského sylabického obrodeneckého verša). In: Teorie verše. I, Sborník brněnské versologické konference, 13.-16. května 1964. 1966, s. 23–31.

Kapitola
Brezina, Ján. Príspevok k otázke vzťahu eufónie a významovej výstavby básne : (k výskumu poézie Fraňa Kráľa). In: Teorie verše. I, Sborník brněnské versologické konference, 13.-16. května 1964. 1966, s. 153–160.

Kapitola
Souček, Jakub. K iracionalite v tvorbe Edgara Allana Poea. In: Na rozhraní světů : fantastická literatura v mezioborovém zkoumání. 2016, s. 151–164.

Článek
Džuganová, Daniela. Informačná gramotnosť jako kľúčová kompetencia vzdelávania na slovenských vysokých školách. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 1, s. 77–89.

Článek
Špačková, Júlia. Použiteľnosť a pozornosť používateľa v prostredí webových sídiel. ProInflow. 2013, roč. 5, č. 1, s. 66–74.

Článek
Steinerová, Jela. Informačné prostredie a vedecká komunikácia: aspekty vedeckej dátovej gramotnosti. ProInflow. 2018, roč. 10, č. 2, s. 4–22.

Článek
Steinerová, Jela, Fázik, Jakub, Nováková, Františka. Prínos fenomenografických výskumov pre informačnú vedu. ProInflow. 2020, roč. 12, č. 1, s. 3–28.

Článek
Steinerová, Jela. Metodologické problémy výskumov v informačnej vede. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 1, s. 4–18.

Článek
Prágerová, Linda. Výsledky dotazníkového prieskumu informačného správania informatikov : využívanie informačných zdrojov. ProInflow. 2011, roč. 3, č. 1, s. 144–163.

Kapitola
Obsah. In: Literárněvědné studie : profesoru Josefu Hrabákovi k šedesátinám. 1972, s. 397–398.

Kapitola
Pišút, Milan. K problematike štýlu a kompozičných postupov poezie Janka Kráľa. In: Literárněvědné studie : profesoru Josefu Hrabákovi k šedesátinám. 1972, s. 103–111.