Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 235

Kapitola
Kovářová, Pavla. Seznam obrázků. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 221.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Obsahové vazby témat v koncepci. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 256–261.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost a digitální stopy. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 13–50.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Koncepce vzdělávání v informační bezpečnosti pro žáky základních škol. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 93–193.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Předmluva. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 9–10.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Seznam zkratek. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 219–220.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Použité výzkumné nástroje. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 224–239.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Seznam tabulek. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 222.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Závěr. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 194–197.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Seznam grafů. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 223.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Knihovny jako součást vzdělávacího systému ČR. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 51–92.

Kapitola
Stodola, Jiří. Metafyzická definice a klasifikace informace. In: Stodola, Jiří. Filosofie informace - metateoretická analýza pojmu informace a hlavních paradigmat informační vědy. 2015, s. 114–127.

Kapitola
Stodola, Jiří. Informace jako univokální, ekvivokální a analogický pojem. In: Stodola, Jiří. Filosofie informace - metateoretická analýza pojmu informace a hlavních paradigmat informační vědy. 2015, s. 87–101.

Kapitola
Stodola, Jiří. Definice a klasifikace pojmu informace u vybraných autorů: analýza diskursu. In: Stodola, Jiří. Filosofie informace - metateoretická analýza pojmu informace a hlavních paradigmat informační vědy. 2015, s. 47–60.

Kapitola
Stodola, Jiří. Informace jako univokální, ekvivokální a analogický pojem: analýza diskursu. In: Stodola, Jiří. Filosofie informace - metateoretická analýza pojmu informace a hlavních paradigmat informační vědy. 2015, s. 102–113.

Kapitola
Stodola, Jiří. Informace a epistemologie. In: Stodola, Jiří. Filosofie informace - metateoretická analýza pojmu informace a hlavních paradigmat informační vědy. 2015, s. 30–36.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Úvod. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 11–12.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Ukázky materiálů v navržené koncepci. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 240–255.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Seznam použité literatury. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 200–218.

Článek
Stodola, Jiří. Pojem informace jako anomálie v informační vědě. ProInflow. 2013, roč. 5, č. 1, s. 4–21.

Článek
Němečková, Lenka, Vavříková, Lucie. Bibliometrické mapování oboru knihovnictví a informační vědy v ČR. ProInflow. 2013, roč. 5, č. 1, s. 43–54.

Článek
Černý, Michal. Erwin Schrödinger: Co je život?. ProInflow. 2013, roč. 5, č. 1, s. 116–118.

Článek
Fish, Tony. Digital footprints. ProInflow. 2013, roč. 5, č. 1, s. 102–115.

Článek
Stodola, Jiří. Jaký je de Chardinův příspěvek k teorii informace?. ProInflow. 2013, roč. 5, č. 1, s. 125–132.

Článek
Černý, Michal. Několik poznámek k technické a didaktické realizaci webinářů (nejen) v akademickém prostředí. ProInflow. 2013, roč. 5, č. 1, s. 75–84.