Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 27
Kapitola
Dosedlová, Jaroslava.
Optimismus a pesimismus v kulturním kontextu. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví.
2018, s. 124–133.
Kapitola
Dosedlová, Jaroslava.
Konstrukty optimismu a pesimismu v empirických studiích. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví.
2018, s. 50–72.
Kapitola
Dosedlová, Jaroslava.
Optimismus a pesimismus z historického hlediska. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví.
2018, s. 11–19.
Kapitola
Dosedlová, Jaroslava.
Shrnutí a závěr. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví.
2018, s. 134–139.
Kapitola
Dosedlová, Jaroslava.
Věcný rejstřík. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví.
2018, s. 163–165.
Kapitola
Dosedlová, Jaroslava.
Současné psychologické teorie optimismu. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví.
2018, s. 20–49.
Kapitola
Dosedlová, Jaroslava.
Na cestě mezi optimismem a zdravím. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví.
2018, s. 73–123.
Kapitola
Dosedlová, Jaroslava.
Úvod. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví.
2018, s. 9–10.
Kapitola
Dosedlová, Jaroslava.
Literatura. In: Dosedlová, Jaroslava. Optimismus a jeho role v kontextu zdraví.
2018, s. 147–162.
Článek
Harvánková, Klára.
Studijní neúspěšnost jako jeden z problémů českých vysokých škol?. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 147–155.
Článek
Rabušicová, Milada, Švaříček, Roman, Reid, Ivan.
O sociálních nerovnostech s britským sociologem výchovy : rozhovor s Ivanem Reidem. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 135–146.
Článek
Spurná, Michaela, Knecht, Petr.
Využívání kurikulárních dokumentů učiteli základních škol : aplikace Johnsonovy typologie. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 29–54.
Článek
Hrbáčková, Karla, Hladík, Jakub.
Autoregulace žáků v závislosti na vnímaných projevech rizikového chování. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 81–104.
Článek
Chvál, Martin, Šmejkalová, Martina.
Řešení úloh z české syntaxe žáky 4.–9. ročníků základních škol. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 105–134.
Článek
Buchberger, Iva, Kovač, Vesna, Ažić Bastalić, Adriana.
Přínos distributivního vedení škol k pracovní spokojenosti učitelů. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 55–80.
Článek
Hloušková, Lenka, Fernández-Rey, Elena, Ceinos Sanz, Cristina, Nogueira Pérez, Miguel A., García-Murias, Rebeca, Gościniak, Małgorzata, Navrátilová, Lenka.
Příklad dobré projektové praxe ze vzdělávání kariérových poradců. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 3, s. 175–181.
Článek
Hloušková, Lenka.
Přístupy ve vzdělávání kariérových poradců : od obsahu ke kompetencím?. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 3, s. 113–138.
Článek
Drexlerová, Anna.
Kluků je škoda, holky na to nemají : genderové aspekty v hodnocení nejslabších žáků třídy. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 1, s. 9–28.
Článek
Rodová, Veronika, Slavík, Jan.
Živé obrazy jako metoda výuky dějepisu : analytické zobecnění poznatků z praxe. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 3, s. 9–48.
Článek
Smith, Kari, Švaříček, Roman, Pol, Milan.
O překračování hranice známého v doktorském studiu zaměřeném na učitelské vzdělávání : rozhovor s Kari Smith. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 3, s. 165–174.
Článek
Záleská, Klára.
Vzdělávání dětí cizinců perspektivou rovných vzdělávacích příležitostí. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 3, s. 139–164.
Článek
Samková, Libuše.
Uplatnění otevřeného přístupu k matematice v přípravě budoucích učitelů 1. stupně ZŠ – empirická studie v kontextu badatelsky orientovaného kurzu. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 3, s. 49–67.