Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 60

Článek
Rossowová, Lucie. Les funcions pragmàtiques del marcador discursiu eh? en les interaccions parlamentàries. Études romanes de Brno. 2020, roč. 41, č. 2, s. 235–248.

Článek
Royo, Carles. Els verbs psicològics pronominals catalans i l'alternança emotiva/volitiva. Études romanes de Brno. 2018, roč. 39, č. 1, s. 115–138.

Článek
Abrines Llabrés, Bartomeu, Mateu Fontanals, Jaume. Els verbs de canvi d'estat del català i l'alternança causativa: una proposta sintàctica. Études romanes de Brno. 2018, roč. 39, č. 1, s. 139–161.

Článek
Jůva, Vladimír. Einige methodologische Probleme der Pädagogik. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1968, roč. 17, č. I3, s. 15–36.

Článek
Sedlák, Jiří. Die Ontogenese der zielenden Bewegungen bei Kindern bis zu drei Jahren. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1970, roč. 19, č. I5, s. 29–36.

Článek
Sedlák, Jiří. Psychologische und physiologische Determination der sensomotorischen Koordination. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1974, roč. 23, č. I9, s. 53–60.

Článek
Jůva, Vladimír. Zur Auffassung der Theorie der ästhetischen Erziehung als einer pädagogischen Teildisziplin. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, roč. 15, č. I1, s. 25–35.

Článek
Liškař, Čestmír. Die Bestrebungen nach Modernisierung des Sprachunterrichtes in Westeuropa und in den Vereinigten Staaten. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, roč. 15, č. I1, s. 71–79.

Článek
Breuer, Helmut. Untersuchungen zur prophylaktischen Überwindung von Lernschwierigkeiten im Anfangsunterricht. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 19791980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 75–83.

Článek
Cremades Cortiella, Elga. Estructura argumental i noms no eventuals en català: una aproximació descriptiva. Études romanes de Brno. 2016, roč. 37, č. 1, s. 193–208.

Článek
Cremades Cortiella, Elga. [Vilà, Montserrat; Castellà, Josep M. 10 idees clau: ensenyar la competència oral a classe: aprendre a parlar en públic]. Études romanes de Brno. 2016, roč. 37, č. 2, s. 268–269.

Článek
Švancara, Josef, Švancarová, Lea. Schweizerische Ansätze in der tschechischen Psychologie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 25–30.

Článek
Přadka, Milan. Die Leitung von dynamischen Systemen und die Erziehung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 63–73.

Článek
Monatová, Lili. Methoden und Mittel des Bekanntmachens der Kinder mit Naturerscheinungen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 75–86.

Článek
Pfeiffle, Horst. Ansätze der mentalen Repräsentation bei Jean Piaget. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 13–17.

Článek
Dan, Jiří. Die Entwicklungsdynamik der Leseleistung von Kindern mit Legasthenie und die Möglichkeiten ihrer Beeinflussung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, roč. 42, č. I27, s. 139–142.

Článek
Rollett, Brigitte A.. Schulbezogene Anstrengungsvermeidung als Reaktion auf Überforderung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, roč. 52, č. P8, s. 87–97.

Článek
Vanecek, Erich. Motokognitionen - ein neuer Weg zur planung und kontrolle instrumentaler Spielbewegungen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, roč. 52, č. P8, s. 51–66.

Článek
Kuhl, Julius, Henseler, Wilfried. Systemdiagnostik: assessment und Förderung persönlicher Kompetenzen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, roč. 52, č. P8, s. 67–85.

Článek
Cortada, Elena Casas. La narrativa breu de Maria Aurèlia Capmany. La responsabilitat de l'ésser. Études romanes de Brno. 2021, roč. 42, č. 1, s. 327–345.

Kapitola
Utrera Domínguez, David. La casa i la llar. In: Utrera Domínguez, David. Cvičení z katalánštiny. 2014, s. 14–21.

Kapitola
Utrera Domínguez, David. La natura. In: Utrera Domínguez, David. Cvičení z katalánštiny. 2014, s. 88–108.

Kapitola
Utrera Domínguez, David. La roba i la moda. In: Utrera Domínguez, David. Cvičení z katalánštiny. 2014, s. 75–87.

Kapitola
Utrera Domínguez, David. La literatura. In: Utrera Domínguez, David. Cvičení z katalánštiny. 2014, s. 122–130.

Kapitola
Utrera Domínguez, David. La ciutat, professions i compres. In: Utrera Domínguez, David. Cvičení z katalánštiny. 2014, s. 22–30.