Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 28

Kapitola
Juhaňák, Libor. Learning analytics and educational data mining in the context of learning management systems : summary. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 195–197.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Bibliografie. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 198–219.

Článek
Paseka, Angelika, Rabušicová, Milada. Parental involvement: changes and challenges : editorial. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 5–10.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 3.

Článek
Ule, Mirjana, Živoder, Andreja. "Good" parenting : parental support in education as a factor in inequality. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 11–28.

Článek
Freires, Thiago, Pereira, Fátima. Parental and family involvement in schools : perceptions of young Brazilian and Portuguese people from underprivileged contexts. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 29–48.

Článek
Ali-Rweide, Tahani. Parental involvement in Palestine. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 49–71.

Článek
Kobakhidze, Magda Nutsa, Šťastný, Vít. Theoretical perspectives on the role of parents in shadow education. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 73–95.

Článek
Dombinskaya, Natalia. Ukrainian parents' engagement with Czech public schools : challenges and roles for parents. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 97–118.

Článek
Cseres, Jozef. Marcel Duchamp's and John Cage's chess intermedia. Musicologica Brunensia. 2023, roč. 58, č. 1, s. 19–28.

Článek
Libin, Kathryn L.. Love and virtue in the Lobkowitz house theatre : Ferdinando Paër's L'amor conjugale. Musicologica Brunensia. 2023, roč. 58, č. 1, s. 73–94.

Článek
Nimylovych, Oleksandra, Filonenko, Ludomyr. Prague pages of the creative work of the Ukrainian composer Vasyl Barvinskyi. Musicologica Brunensia. 2023, roč. 58, č. 1, s. 95–110.

Článek
Szczygieł, Justyna. Franz Kautny (1788-1836): the owner of musical manuscripts from the Jasna Góra collection. Musicologica Brunensia. 2023, roč. 58, č. 1, s. 125–150.

Článek
Beckerman, Michael. Love and virtue in Cavalli's L'Erismena. Musicologica Brunensia. 2023, roč. 58, č. 2, s. 5–12.

Článek
Cígler, Pavel . Sources for research on the Union of Czechoslovak Composers. Musicologica Brunensia. 2023, roč. 58, č. 2, s. 41–51.

Článek
Studeničová, Hana. From Moravská Třebová to Klosterneuburg: to the fate of one part book. Musicologica Brunensia. 2023, roč. 58, č. 2, s. 79–92.

Článek
Svoboda, František. When the music changes, so does the dance : do we still need copyright collectives?. Musicologica Brunensia. 2023, roč. 58, č. 2, s. 93–113.

Článek
Ševčíková, Veronika. Romani music in Czech film after 1989, specifically between 1993 and 2017. Musicologica Brunensia. 2023, roč. 58, č. 2, s. 129–142.

Článek
Tichý, Vlastimil. The oldest scores of sacred music in the collection of Carl Winiker's Musikalien-Leih-Anstalt in Brno. Musicologica Brunensia. 2023, roč. 58, č. 2, s. 143–192.

Článek
Tukova, Iryna. Art music and war : Ukrainian case 2022. Musicologica Brunensia. 2023, roč. 58, č. 2, s. 193–204.

Článek
Juhaňák, Libor, Joksimović, Srećko, Ifenthaler, Dirk. Learning analytics to study and support self-regulated learning. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 3, s. 5–8.

Článek
Borter, Natalie. Differential effects of additional formative assessments on student learning behaviors and outcomes. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 3, s. 9–38.

Článek
Juhaňák, Libor, Brücknerová, Karla, Nekardová, Barbora, Zounek, Jiří. Goal setting and goal orientation as predictors of learning satisfaction and online learning behavior in higher education blended courses. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 3, s. 39–58.

Článek
Santos, Ricardo, Henriques, Roberto. Decoding student success in higher education : a comparative study on learning strategies of undergraduate and graduate students. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 3, s. 59–87.