Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 33
Kapitola
Kovář, Michal.
Dějiny české recepce estonské literatury. In: Kovář, Michal. Estonská literatura v Čechách.
2017, s. 11–51.
Kapitola
Kovář, Michal.
Bibliografie. In: Kovář, Michal. Estonská literatura v Čechách.
2017, s. 57–88.
Článek
Boček, Vít.
[Adamou, Evangelia. A Corpus-Driven Approach to Language Contact: Endangered Languages in a Comparative Perspective]. Linguistica Brunensia. 2017, roč. 65, č. 2, s. 119–122.
Článek
Vykypěl, Bohumil.
[Rubio, Enrique Gutiérrezo. Estudio de la semántica del dativo checo en diacronía]. Linguistica Brunensia. 2017, roč. 65, č. 2, s. 126.
Článek
Vykypěl, Bohumil.
[Kappenberg, Bernd. Setting Signs for Europe: Why Diacritics Matter for European Integration]. Linguistica Brunensia. 2017, roč. 65, č. 2, s. 132.
Článek
Vykypěl, Bohumil.
[Nesset, Tore. How Russian Came to Be the Way It Is: A Student's Guide to the History of the Russian Language]. Linguistica Brunensia. 2017, roč. 65, č. 2, s. 127–128.
Článek
Schwarz, Michal.
[Thiện Giáp, Nguyễn (ed.); Minh Hà, Võ Thị. Từ vựng học tiếng Việt]. Linguistica Brunensia. 2017, roč. 65, č. 2, s. 129–131.
Článek
Schwarz, Michal, Blažek, Václav.
Jaroslav Vacek (*26. 1. 1943 – †23. 1. 2017). Linguistica Brunensia. 2017, roč. 65, č. 1, s. 115–126.
Článek
Schwarz, Michal.
Nguyễn Đức Tồn (ed.). Cảnh huống và chính sách ngôn ngữ ở Việt Nam trong thời kì công nghiệp hoá, hiện đại hoá đất nước và hội nhập quốc tế. Linguistica Brunensia. 2017, roč. 65, č. 1, s. 131–133.
Článek
Boček, Vít.
[Pereltsvaig, Asya; Lewis, Martin W. The Indo-European controversy: facts and fallacies in historical linguistics]. Linguistica Brunensia. 2017, roč. 65, č. 1, s. 127–130.
Článek
Vykypěl, Bohumil.
Návrat Leopolda Silbersteina. Linguistica Brunensia. 2017, roč. 65, č. 1, s. 134–141.
Článek
Paulík, Karel.
Některé psychologické souvislost i hodnocení smyslu vlastní práce učiteli. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 9–24.
Článek
Wubbels, Theo, Novotný, Petr, Švaříček, Roman.
O smyslu pedagogického výzkumu: rozhovor s Theem Wubbelsem. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 149–157.
Článek
Sedláčková, Jana.
Osvojování dovednosti čtení očima matek žáků 1. tříd. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 121–148.
Článek
Rozkovcová, Andrea, Urbánek, Petr.
Fluktuace učitelů: vybrané zahraniční teorie a výzkumné přístupy. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 25–40.
Článek
Kalenda, Jan, Kočvarová, Ilona.
Proměny bariér ke vzdělávání dospělých v České republice: 2005–2015. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 69–89.
Článek
Majcík, Martin.
Komunikační struktury v kruhovém uspořádání školní třídy v semináři etické výchovy. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 159–176.
Článek
Harvánková, Klára.
O úspěšnosti slaďování rodičovství a studia doktorských studentek s malými dětmi. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 91–119.
Článek
Černá, Monika, Píšová, Michaela, Vlčková, Kateřina.
Vliv klinické zkušenosti na profesní rozvoj studentů učitelství. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 41–68.
Článek
Juhaňák, Libor.
Sociální sítě autorů publikujících v pedagogických vědách v letech 2009–2013: exploratorní analýza. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 9–36.
Článek
Zdražilová, Zuzana.
Využití EEG biofeedbacku při nápravě specifických poruch učení u dětí středního školního věku. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 121–133.