Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 62

Článek
Filagová, Markéta. (Na)časovanie sa v materskej škole. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 47–63.

Článek
Majerčíková, Jana. Sporné aspekty úzkych vzťahov rodiny a školy na začiatku vzdelávania. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 29–44.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 3–4.

Článek
Kubiatko, Milan. Bez prírodopisu to nejde, alebo, Ako ho vnímajú žiaci základných škôl. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 75–88.

Článek
Sršníková, Daniela. Spätná väzba ako faktor ovplyvňujúci lingvistickú a komunikatívnu úroveň produktívnej zručnosti písania. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 89–108.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 3, s. 3–4.

Článek
Gavora, Peter. Smelosť verzus ostýchavosť v komunikácii gymnazistov. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 1, s. 119–136.

Článek
Filagová, Markéta. Základná škola ako perlorodka : prípadová štúdia prevzatia a spracovania národného testovania školskými aktérmi. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 3, s. 33–62.

Článek
Obsah. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 1, s. 5–6.

Článek
Závodyová, Viera. Uplatňovanie ritualizácií vo výučbe anglického jazyka v materských školách. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 171–186.

Seriál
Studia paedagogica. 2009–

Kapitola
Hebedová, Petra. Formy estonského illativu. In: Hebedová, Petra. Estonský a finský illativ v pohledu kognitivní gramatiky. 2016, s. 53–80.

Kapitola
Hebedová, Petra. Stručně k finské a estonské fonologii. In: Hebedová, Petra. Estonský a finský illativ v pohledu kognitivní gramatiky. 2016, s. 24–34.

Kapitola
Hebedová, Petra. Illativ jako distribuční kategorie. In: Hebedová, Petra. Estonský a finský illativ v pohledu kognitivní gramatiky. 2016, s. 108–163.

Kapitola
Hebedová, Petra. Polysémie finského a estonského illativu. In: Hebedová, Petra. Estonský a finský illativ v pohledu kognitivní gramatiky. 2016, s. 173–231.

Kapitola
Hebedová, Petra. Illativ v pádovém systému finštiny a estonštiny. In: Hebedová, Petra. Estonský a finský illativ v pohledu kognitivní gramatiky. 2016, s. 14–23.

Kapitola
Hebedová, Petra. Deklinační typy. In: Hebedová, Petra. Estonský a finský illativ v pohledu kognitivní gramatiky. 2016, s. 164–172.

Kapitola
Buzássyová, Ľudmila. Parisylabá v latinčine. In: Grammaticvs : studia linguistica Adolfo Erharto quinque et septuagenario oblata. 2001, s. 45–55.

Kapitola
Cigán, Michal. Bibliography. In: Cigán, Michal. Priest-king of the warriors and witch-queen of the others : cargo cult and witch hunt in Indo-European myth and reality. 2019, s. 157–163.

Kapitola
Veselá, Zdenka. Literatura. In: Veselá, Zdenka. Vývoj české školy a učitelského vzdělání. c1992, s. 141–144.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 1, s. 3–4.

Článek
Petrová, Zuzana. Interiorizačné a participačné aspekty pedagogickej komunikácie v prístupoch inšpirovaných Vygotského teóriou. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 1, s. 161–174.