Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 179

Kapitola
Hošek, Radislav. Literatura a vyobrazení. In: Hošek, Radislav. Lidovost a lidové motivy u Aristofana. 1962, s. 5–10.

Kapitola
Operum Francisci Novotný conspectus inde ab anno 1941 continuatus. In: Charisteria Francisco Novotný octogenario oblata. 1962, s. 267–269.

Kapitola
Tabulae. In: Charisteria Francisco Novotný octogenario oblata. 1962, s. 271.

Kapitola
Conspectus rerum. In: Charisteria Francisco Novotný octogenario oblata. 1962, s. 273.

Článek
Obsah - Contents. Graeco-Latina Brunensia. 2023, roč. 28, č. 1, s. 3.

Článek
Gogola, Matej. [Digenis Akritis: byzantský epos o Dvojrodém Hraničáři]. Graeco-Latina Brunensia. 2019, roč. 24, č. 1, s. 211–212.

Článek
Bibliografie Jarmily Bednaříkové za roky 1968–2012. Graeco-Latina Brunensia. 2012, roč. 17, č. 2, s. 9–16.

Článek
Žáková, Anna, Žáková, Marie. Bibliografický soupis publikací prof. Antonína Bartoňka. Graeco-Latina Brunensia. 2016, roč. 21, č. 2, s. 15–37.

Článek
Obsah - Contents. Graeco-Latina Brunensia. 2021, roč. 26, č. 1, s. 3–4.

Článek
Brodňanská, Erika. [Cepko, Jaroslav; Kalaš, Andrej; Suvák, Vladislav. Zlomky Aischina zo Sfétta. Aeschinis Socratici fragmenta]. Graeco-Latina Brunensia. 2021, roč. 26, č. 1, s. 233–234.

Článek
Filagová, Markéta. (Na)časovanie sa v materskej škole. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 47–63.

Článek
Majerčíková, Jana. Sporné aspekty úzkych vzťahov rodiny a školy na začiatku vzdelávania. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 29–44.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 3–4.

Článek
Kubiatko, Milan. Bez prírodopisu to nejde, alebo, Ako ho vnímajú žiaci základných škôl. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 75–88.

Článek
Sršníková, Daniela. Spätná väzba ako faktor ovplyvňujúci lingvistickú a komunikatívnu úroveň produktívnej zručnosti písania. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 89–108.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 3, s. 3–4.

Článek
Gavora, Peter. Smelosť verzus ostýchavosť v komunikácii gymnazistov. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 1, s. 119–136.

Článek
Contents. Neograeca Bohemica. 2022, roč. 22, č. [1], s. 6–7.

Článek
Filagová, Markéta. Základná škola ako perlorodka : prípadová štúdia prevzatia a spracovania národného testovania školskými aktérmi. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 3, s. 33–62.

Článek
Obsah. Graeco-Latina Brunensia. 2010, roč. 15, č. 2, s. 181.

Článek
Brodňanská, Erika. Koželová, Adriána (2017). Preklad kultúrnych referencií z antiky a kultúrna kompetencia prekladateľa. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 2, s. 287–288.

Článek
Obsah - Contents. Graeco-Latina Brunensia. 2016, roč. 21, č. 1, s. 3.

Článek
Obsah. Graeco-Latina Brunensia. 2010, roč. 15, č. 1, s. 155.