Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 27

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 3–4.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 3–4.

Kapitola
Krejčí, Pavel. Summary. In: Krejčí, Pavel. Srbská frazeologie v českém a bulharském překladu : kontrastivní analýza. 2015, s. 180–186.

Článek
Špačková, Stanislava. The impact of political changes on the use of Latin script in Russian texts. Opera Slavica. 2015, roč. 25, č. 2, s. 47–58.

Článek
Chorna, Milena. The Ukrainian folk painting "Cossack Mamay" and Cossacks' spiritual practice. Opera Slavica. 2015, roč. 25, č. 2, s. 59–70.

Článek
Instrukce pro přispěvatele. Slavica litteraria. 2015, roč. 18, č. 1, s. 237.

Kapitola
Šalamounová, Zuzana. Summary. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka. 2015, s. 171–173.

Kapitola
Šaur, Josef. Summary: Boris N. Chicherin on Russian history : (state school as a historiographic and social phenomenon). In: Šaur, Josef. Boris N. Čičerin o ruských dějinách : (státní škola jako historiografický a společenský fenomén). 2015, s. 269–270.

Článek
Instructions for authors. Porta Balkanica. 2015, roč. 7, č. 1, s. 88.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 2, s. 3–4.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 3–4.

Článek
Dellen, Theo van. The Dutch lifelong learning scene: continuing unresolved issues and two alternative perspectives. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 9–32.

Článek
Oliveira, Gisela. Employability and learning transfer: what do students experience during their placements?. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 123–138.

Článek
Jarvis, Peter, Rabušicová, Milada, Nehyba, Jan. Adult learning as a lifelong concern: interview with Peter Jarvis. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 109–122.

Článek
Häbig, Julia. Cooperation between parents and schools from a student perspective. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 155–165.

Článek
Bilgin-Aksu, Mualla, Aksu, Türkan, Polat, Soner. School administrator self-esteem and its relationship to trust in teachers. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 33–51.

Článek
Holm, Claus, Martinsen, Anders. Mapping the relationship between higher education and sustainable development. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 71–84.

Článek
Novotný, Petr. Mind the gap: or better still, bridge it! : editorial. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 5–8.

Článek
Bergnell Karlsson, Anneli. "Let's pretend this [orange] is you!" : preschool children making meaning of a multimodal illustration offered at a Swedish Science Center. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 139–153.

Článek
Šmideková, Zuzana. Learning to swim in a digital ocean. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 167–171.

Článek
Rabušicová, Milada, Pevná, Kateřina, Vařejková, Zuzana. Surrogate grandparents as actors in intergenerational learning. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 85–107.

Článek
Straková, Jana, Simonová, Jaroslava. Beliefs of Czech teachers as a prerequisite for effective teaching. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 53–70.

Článek
Boçi, Sonila. The December 2nd, 1945 Albanian elections : legitimization, or mere formalization for communist power?. Porta Balkanica. 2015, roč. 7, č. 2, s. 11–24.

Článek
Obsah. Porta Balkanica. 2015, roč. 7, č. 2, s. .

Článek
Instructions for authors. Porta Balkanica. 2015, roč. 7, č. 2, s. 76.