Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 36

Článek
Chalupa, Aleš, Výtvarová, Eva, Mertel, Adam, Fousek, Jan, Hampejs, Tomáš. The network(s) of Mithraism: discussing the role of the Roman army in the spread of Mithraism and the question of interregional communication. Religio. 2021, roč. 29, č. 2, s. 107–131.

Článek
Tarant, Zbyněk. Blessed be the surgeon? : the Lubavitcher Rebbe, the Emuna u-mada' controversy and its legacy. Religio. 2021, roč. 29, č. 2, s. 159–182.

Článek
Verbyc'ka, Polìna Vasylìvna, Kuzmyn, Roman, Banakh, Vasyl. Decolonization of museum narratives of Donbas. Museologica Brunensia. 2021, roč. 10, č. 2, s. 12–26.

Článek
Nikonova, Antonina Aleksandrovna. Reflections on a museum exhibit. Museologica Brunensia. 2021, roč. 10, č. 2, s. 89–95.

Článek
Andrade Agudelo, Doris Lilia. The economics of museums : a contemporary debate. Museologica Brunensia. 2021, roč. 10, č. 2, s. 2–11.

Článek
Walz, Markus. "Engaged, professional – and female?" : a gender perspective on museum education in Germany. Museologica Brunensia. 2021, roč. 10, č. 2, s. 77–88.

Článek
Obenaus, Maria. Viktor Barvitius – A Museum Man from Prague tours the Picture Galleries in Dresden, Berlin and Munich in 1883. Museologica Brunensia. 2021, roč. 10, č. 1, s. 46–48.

Článek
Jagošová, Lucie. Úvodní slovo. Museologica Brunensia. 2021, roč. 10, č. 1, s. 3.

Článek
Kofinakis, Andreas. Dissident ecclesiologies in early fourteenth century Languedoc. Sacra. 2021, roč. 19, č. 2, s. 7–24.

Článek
Davydov, Yevgeniy. Leo Tolstoy's critique of socialism in the context of his religious ideas. Sacra. 2021, roč. 19, č. 2, s. 25–40.

Článek
Miklovicz, Attila. Scientology and physical violence. Sacra. 2021, roč. 19, č. 2, s. 52–64.

Článek
Menšíková, Tereza, Trtílek, Jan. Editorial. Sacra. 2021, roč. 19, č. 2, s. 5–6.

Článek
Menšíková, Tereza, Trtílek, Jan, Csényi-Nagy, Krisztina Bodzásné, Rubio, Juan Manuel, Holbrooke, Esther. Profiles of centres for religious studies involved in the ROAR Conference. Sacra. 2021, roč. 19, č. 2, s. 65–69.

Článek
Gabbas, Marco. Camilo Torres, liberation theology, and Marxism. Sacra. 2021, roč. 19, č. 2, s. 41–51.

Kapitola
Hus, Jan. Si vultis nichil timere. In: Hus, Jan. , Nechutová, Jana. , Krmíčková, Helena. , Malá, Jana. , Mazalová, Lucie. , Mutlová, Petra. , Švanda, Libor. Mistr Jan Hus, učitel a kolega : promoční promluvy M. Jana Husa. 2021, s. 174–179.

Kapitola
Nechutová, Jana. Master Jan Hus, teacher and colleague : recommendation speeches of M. Jan Hus : summary. In: Hus, Jan. , Nechutová, Jana. , Krmíčková, Helena. , Malá, Jana. , Mazalová, Lucie. , Mutlová, Petra. , Švanda, Libor. Mistr Jan Hus, učitel a kolega : promoční promluvy M. Jana Husa. 2021, s. 201–202.

Článek
Mandinach, Ellen B., Jimerson, Jo Beth. Data ethics in education: a theoretical, practical, and policy issue. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 9–26.

Článek
Fernandes, Venesser. Exploring leadership influence within data-informed decision-making practices in Australian independent schools. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 139–159.

Článek
Fjørtoft, Henning, Morud, Elin Bø. Assessment decision making in vocational education and training. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 119–137.

Článek
Groß Ophoff, Jana, Egger, Christina. Assessment of German and Austrian students' Educational Research Literacy: validation of a competency test based on cross-national comparisons. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 27–45.

Článek
Gutwirth, Gila, Goffin, Evelyn, Vanhoof, Jan. Sensemaking unraveled: how teachers process school performance feedback data. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 67–97.

Článek
Vanlommel, Kristin, Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 5–8.

Článek
Van Gasse, Roos, Mol, Martine. Student guidance decisions at team meetings: do teachers use data for rational decision making?. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 99–117.

Článek
Vanlommel, Kristin, Pepermans, Elke. Validation of the Teacher Decision-Making Inventory (TDMI): measuring data-based and intuitive dimensions in teachers' decision Process. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 47–66.

Článek
Mejía-Cáceres, María Angélica, Freire, Laísa Maria. Influences of educational policy on the pre-service education of teachers in science and environmental education : a Latin American context. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 2, s. 139–163.