Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 46

Kapitola
Rampák, Zoltán. Domov a svet v dramatike Júliusa Barča-Ivana. In: Na křižovatce umění : sborník k poctě šedesátin prof. dr. Artura Závodského, DrSc. 1973, s. 283–300.

Kapitola
Boor, Ján. K aplikácii dialektiky na dejiny umenia (divadla). In: Na křižovatce umění : sborník k poctě šedesátin prof. dr. Artura Závodského, DrSc. 1973, s. 43–54.

Kapitola
Rampák, Zoltán. Dve národné kultúry v jednej divadelnej inštitúcii : k začiatkom činnosti Slovenského národného divadla. In: Otázky divadla a filmu. III. 1973, s. 121–135.

Kapitola
Štědroň, Miloš. Bibliografie. In: Štědroň, Miloš. Josef Berg : [skladatel mezi hudbou, literaturou a divadlem]. 1992, s. 181–187.

Kapitola
Chmelinová, Katarína, Ragač, Radoslav. Päťdesiate výročie kňazstva Imricha Esterházyho : niekoľko poznámok k takmer zabudnutej barokovej slávnosti v Bratislave. In: Orbis artium : k jubileu Lubomíra Slavíčka. 2009, s. 521–537.

Kapitola
Flašar, Martin. Edgard Varèse – humanista a Brancusi soudobé hudby. In: Flašar, Martin. Poème électronique, 1958 : Le Corbusier, E. Varèse, I. Xenakis. 2012, s. 45–67.

Článek
Chalupka, Ľubomír. Pohľad muzikológa Jozefa Kresánka na hudbu 20. storočia. Musicologica Brunensia. 2009, roč. 44, č. 1-2, s. 55–66.

Článek
Vereš, Jozef. Hudobno–pedagogické myslenie ako súčasť procesov hudobného vývoja. Musicologica Brunensia. 2010, roč. 45, č. 1-2, s. 251–261.

Článek
Gajdoš, Július. Feministická teória a divadlo ako formy kultúrnej reprezentácie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 9–20.

Článek
Cseres, Jozef. Operné multimédiá Střeženého Parnassu. Musicologica Brunensia. 2013, roč. 48, č. 1, s. 23–29.

Článek
Kajanová, Yvetta. Jazz na Slovensku v období fašizmu. Musicologica Brunensia. 2019, roč. 54, č. 2, s. 29–42.

Článek
Cseres, Jozef. Hlas a gesto v operách Harryho Partcha a Johna Zorna. Musicologica Brunensia. 2013, roč. 48, č. 2, s. 33–38.

Článek
Škapcová, Tatiana. Vplyv a dosah myšlienok Vladimíra Helferta na slovenskú hudbu. Musicologica Brunensia. 2016, roč. 51, č. 2, s. 187–193.

Článek
Kalinayová-Bartová, Jana. Philomela angelica Daniela Speera – k neznámemu dielu známeho hudobníka. Musicologica Brunensia. 2016, roč. 51, č. 2, s. 41–53.

Článek
Cseres, Jozef. Skladanie diferencií, alebo, Hudba medzi. Musicologica Brunensia. 2012, roč. 47, č. 2, s. 9–15.

Článek
Strenáčiková, Mária, sen., Strenáčiková, Mária, jun.. Vplyv protipandemických opatrení na umelcov – frekventantov Doplňujúceho pedagogického štúdia v oblasti hudobného a dramatického umenia na Akadémii umení v Banskej Bystrici. Musicologica Brunensia. 2020, roč. 55, č. 2, s. 5–23.

Článek
Čiripová, Dáša. Krásno a jeho druhá tvár v období neskorej antiky : (krásno vo filozofii Plotina a v dramatickej podobě u Senecu). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2003, roč. 52, č. Q6, s. 31–37.

Článek
Poljaková, Kristína. Groteska v sexshope : komparatívna esej. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2005, roč. 54, č. Q8, s. 223–228.

Článek
Gajdoš, Július. Mezi absurditou a postmodernou : (...v deleuzovských reflexiách). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2002, roč. 51, č. Q5, s. 7–15.

Článek
Klembarová, Klaudia. Performatívne umenie v teréne Brna. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 189–191.

Článek
Wild, Jana. Hlasy troch prekladateľov. Theatralia. 2018, roč. 21, č. 2, s. 204–207.

Článek
Černický, Viktor. Indie scéna nezávislá od hudby. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 1, s. 151–179.

Článek
Černický, Viktor. Aktéri a diváci verejných udalostí. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 1, s. 259–264.