Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 38

Číslo
Studia paedagogica, 2012, vol. 17, issue 1.

Číslo
Studia paedagogica, 2012, vol. 17, issue 2.

Číslo
Klinická psychologie a osobnost, 2012, vol. 1, issue 1.

Článek
Vašina, Lubomír, Bargel, Miroslav. Neuropsychological markers of pro-social behavior and neuropsychological markers as indicators of asocial (criminal) behavior. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 31–38.

Článek
Jelínek, Martin, Květoň, Petr, Vobořil, Dalibor. Factor structure of the Spatial ability subtest of the Learning potential test. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 7–16.

Článek
Baranovská, Andrea, Ručková, Gabriela. Vzťah medzi osobnostnými charakteristikami a subjektívne vnímanie záťaže učiteľov pôsobiacich na základných a stredných školách. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 79–85.

Článek
Dosedlová, Jaroslava, Klimusová, Helena, Maxová, Veronika. Dispoziční optimismus a defenzivní pesimismus ve vztahu k situační úzkosti a dispoziční úzkostnosti. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 65–72.

Článek
Slezáčková, Alena. Konference a mimořádné přednášky konané na Psychologickém ústavu FF MU v průběhu roku 2012. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 95–96.

Článek
Drhlíková, Lenka, Humpolíček, Pavel. Neuropsychologická diagnostika pomocí programu Neurop-2 : normativní studie. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 17–30.

Článek
Burešová, Iva, Havigerová, Jana Marie, Šimíková, Mariana. Informační chování nadaných dětí : předběžné výsledky kvalitativní studie. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 39–44.

Článek
Svoboda, Mojmír. Editorial. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 5.

Článek
Svoboda, Mojmír. Devět desetiletí psychologie na Masarykově univerzitě v Brně. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 87–93.

Článek
Forejtníková, Hana, Stránská, Zdenka. Interkulturní rozdíly ve stylech učení (styly učení romských a neromských žáků). Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 45–64.

Článek
Dvořák, Dominik. Nový institucionalismus v pedagogice. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 9–26.

Článek
Jandová, Kateřina. Stres a žáci středních škol. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 117–125.

Článek
Wulf, Christoph, Švaříček, Roman, Šeďová, Klára. Zapomenuté hodnoty a sny ve výchově : rozhovor s Christophem Wulfem. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 109–116.

Článek
Trnková, Kateřina. Přechod mezi prvním a druhým stupněm: utajený mezník?. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 139–144.

Článek
Sedláček, Martin, Pol, Milan, Hloušková, Lenka, Lazarová, Bohumíra, Novotný, Petr. Organizační učení v realitě života školy: impulzy, témata, strategie řízení. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 27–49.

Článek
Bradová, Jarmila. Keď zasadací poriadok funguje, alebo, Učiteľsko-žiacke preferencie pri obsadzovaní priestoru školskej triedy. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 71–92.

Článek
Šeďová, Klára. Editorial. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 5–7.

Článek
Bodláková, Lenka. Budování kariéry mladých žen v kontextu mateřské dovolené. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 127–137.

Článek
Poděkování recenzentům. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 155–157.

Článek
Knotová, Dana. Učebnice sociální pedagogiky?. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 145–149.

Článek
Klusák, Miroslav. K roli her v morálním vývoji dítěte podle teorie Jeana Piageta. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 93–107.

Článek
Výzva pro autory. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 151–153.