Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 38
Článek
Vašina, Lubomír, Bargel, Miroslav.
Neuropsychological markers of pro-social behavior and neuropsychological markers as indicators of asocial (criminal) behavior. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 31–38.
Článek
Jelínek, Martin, Květoň, Petr, Vobořil, Dalibor.
Factor structure of the Spatial ability subtest of the Learning potential test. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 7–16.
Článek
Baranovská, Andrea, Ručková, Gabriela.
Vzťah medzi osobnostnými charakteristikami a subjektívne vnímanie záťaže učiteľov pôsobiacich na základných a stredných školách. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 79–85.
Článek
Dosedlová, Jaroslava, Klimusová, Helena, Maxová, Veronika.
Dispoziční optimismus a defenzivní pesimismus ve vztahu k situační úzkosti a dispoziční úzkostnosti. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 65–72.
Článek
Slezáčková, Alena.
Konference a mimořádné přednášky konané na Psychologickém ústavu FF MU v průběhu roku 2012. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 95–96.
Článek
Drhlíková, Lenka, Humpolíček, Pavel.
Neuropsychologická diagnostika pomocí programu Neurop-2 : normativní studie. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 17–30.
Článek
Burešová, Iva, Havigerová, Jana Marie, Šimíková, Mariana.
Informační chování nadaných dětí : předběžné výsledky kvalitativní studie. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 39–44.
Článek
Svoboda, Mojmír.
Devět desetiletí psychologie na Masarykově univerzitě v Brně. Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 87–93.
Článek
Forejtníková, Hana, Stránská, Zdenka.
Interkulturní rozdíly ve stylech učení (styly učení romských a neromských žáků). Klinická psychologie a osobnost. 2012, roč. 1, č. 1, s. 45–64.
Článek
Dvořák, Dominik.
Nový institucionalismus v pedagogice. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 9–26.
Článek
Jandová, Kateřina.
Stres a žáci středních škol. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 117–125.
Článek
Wulf, Christoph, Švaříček, Roman, Šeďová, Klára.
Zapomenuté hodnoty a sny ve výchově : rozhovor s Christophem Wulfem. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 109–116.
Článek
Trnková, Kateřina.
Přechod mezi prvním a druhým stupněm: utajený mezník?. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 139–144.
Článek
Sedláček, Martin, Pol, Milan, Hloušková, Lenka, Lazarová, Bohumíra, Novotný, Petr.
Organizační učení v realitě života školy: impulzy, témata, strategie řízení. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 27–49.
Článek
Bradová, Jarmila.
Keď zasadací poriadok funguje, alebo, Učiteľsko-žiacke preferencie pri obsadzovaní priestoru školskej triedy. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 71–92.
Článek
Bodláková, Lenka.
Budování kariéry mladých žen v kontextu mateřské dovolené. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 127–137.
Článek
Knotová, Dana.
Učebnice sociální pedagogiky?. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 145–149.
Článek
Klusák, Miroslav.
K roli her v morálním vývoji dítěte podle teorie Jeana Piageta. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 93–107.