Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 1151

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 3.

Článek
Lefstein, Adam, Israeli, Mirit, Pollak, Itay, Bozo-Schwartz, Maya. Investigating dilemmas in teaching: towards a new form of pedagogical scholarship. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 9–36.

Článek
Nehyba, Jan. The social neuroscience of education : a book review. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 129–134.

Článek
Kasperová, Dana. Reflections on the focus of education in the Theresienstadt ghetto based on reports by Theresienstadt's educators. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 37–56.

Článek
Sedláček, Martin, Pol, Milan, Hloušková, Lenka, Lazarová, Bohumíra, Novotný, Petr. Internal setting and organisational learning in schools. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 75–92.

Článek
Šeďová, Klára, Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 5–8.

Článek
Vlčková, Kateřina, Berger, Janek, Völkle, Manuel. Classification theories of foreign language learning strategies: an exploratory analysis. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 93–113.

Článek
Schratz, Michael, Schwarz, Johanna F., Westfall-Greiter, Tanja. Looking at two sides of the same coin: phenomenologically oriented vignette research and its implications for teaching and learning. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 57–73.

Článek
Machů, Eva. Radosti a trápení nadaných dětí. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 125–140.

Článek
Punová, Monika. Podpora resilience ve vzdělávání. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 109–124.

Článek
Kubrická, Jana. Možnosti a limity posuzování ideologických prvků v učebnicích. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 157–166.

Článek
Brázda, Radim. Periodická soustava základních morálních prvků. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 31–53.

Článek
Švaříček, Roman, Pol, Milan. O hledání začátku a nalézání nejednoznačnosti : editorial. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 5–9.

Článek
Steinunn Helga Lárusdóttir. Role výchovy a vzdělávání v procesu utváření morálního přístupu k vedení. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 141–156.

Článek
Šeďová, Klára. Zlo neoliberalismu. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 167–171.

Článek
Rabušicová, Milada. Impulz k dalšímu přemýšlení o vzdělanostních nerovnostech : věc trvá. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 173–178.

Článek
Švaříček, Roman. Konec pedagogiky : kritický esej. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 55–72.

Článek
Šalamounová, Zuzana. Žákovská gestika ve vyučování jako proces zviditelňování myšlení. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 1, s. 37–55.

Článek
Doubek, David, Levínská, Markéta. Schemata a výzkum přístupu k výchově ve vyloučených lokalitách. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 1, s. 77–96.

Článek
Pol, Milan. Editorial : Redakční dilemata a (ne)jistoty. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 1, s. 5–6.

Článek
Hloušková, Lenka. Publikační počin z oblasti kariérového poradenství. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 1, s. 129–134.