Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 22 z celkového počtu 22

Kapitola
Juhaňák, Libor. Seznam tabulek. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 220–221.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Seznam obrázků. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 222–223.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Obsah. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 5–7.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Úvod. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 9–12.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Vznik a historické kořeny analytiky a data miningu ve vzdělávání. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 13–24.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Vymezení analytiky a data miningu ve vzdělávání a jejich rozdíly. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 25–34.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Proces analýzy a typy využívaných dat. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 35–48.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Metody a techniky analýzy dat. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 49–58.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Dosavadní směry výzkumů a řešená témata. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 59–88.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Analýza 1: Predikce úspěšnosti studentů v blended learningových kurzech. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 89–124.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Analýza 2: Interakce studentů a učitelů v online diskuzních fórech. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 125–166.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Analýza 3: Chování studentů v průběhu plnění online testů. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 167–190.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Závěr. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 191–194.

Kapitola
Juhaňák, Libor. Bibliografie. In: Juhaňák, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 2023, s. 198–219.

Článek
Hlaďo, Petr, Pol, Milan. Editorial : stabilně i ve změnách. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 1, s. 5–7.

Článek
Smetáčková, Irena, Stará, Jana, Chytrý, Vlastimil. Učitelský pohled na školní ne/úspěšnost na 1. stupni základní školy: potřeba nové definice. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 1, s. 9–34.

Článek
Preissová Krejčí, Andrea, Macková, Lucie, Cholodová, Uljana. Trauma dětských válečných uprchlíků z Ukrajiny v kontextu vzdělávání. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 1, s. 35–59.

Článek
Mazúchová, Ráchel. Respekt k žákům v české škole : vícepřípadová studie dvou základních škol. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 1, s. 61–81.

Článek
Majerčíková, Jana. Virtuálne zdieľané učiteľstvo matiek domškolákov. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 1, s. 83–112.

Článek
Janík, Miroslav, Janíková, Věra. Jazyková rozmanitost a jazykový repertoár žáků a žákyň na základní škole. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 1, s. 113–138.