Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 29

Článek
Kirsch, Otakar, Jagošová, Lucie. Úvodní slovo. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 1, s. 4.

Článek
Drobný, Tomáš. Archeopark Pavlov: (stánek múz pod Pálavou). Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 1, s. 72–74.

Článek
Mikulášková, Monika. Proměny konstruktivismu v muzejní pedagogice George E. Heina. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 1, s. 41–47.

Článek
Lužová, Michaela. Seminář současnost a budoucnost muzeologického vzdělávání a výzkumu v ČR. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 2, s. 96–97.

Článek
Pinnoy, Věra. Principy společensky přínosného muzea na příkladu Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 2, s. 68–79.

Článek
Kolaříková, Veronika. Videostudie v muzejněpedagogickém výzkumu: případová studie. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 2, s. 56–67.

Článek
Jagošová, Lucie, Kirsch, Otakar. Úvodní slovo. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 2, s. 4.

Článek
Šebek, František. Výuka muzeologie na veřejných vysokých školách v ČR (rozsah a charakter výuky). Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 2, s. 80–85.

Článek
Trčálková, Magdaléna. Svět brněnské buržoazie mezi Löw-Beer a Tugendhat. Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 2, s. 94–95.

Článek
Tomšů, Zdeněk. Antropologie exotických sbírkových předmětů (2016). Museologica Brunensia. 2017, roč. 6, č. 2, s. 92–93.

Článek
Paulík, Karel. Některé psychologické souvislost i hodnocení smyslu vlastní práce učiteli. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 9–24.

Článek
Wubbels, Theo, Novotný, Petr, Švaříček, Roman. O smyslu pedagogického výzkumu: rozhovor s Theem Wubbelsem. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 149–157.

Článek
Sedláčková, Jana. Osvojování dovednosti čtení očima matek žáků 1. tříd. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 121–148.

Článek
Rozkovcová, Andrea, Urbánek, Petr. Fluktuace učitelů: vybrané zahraniční teorie a výzkumné přístupy. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 25–40.

Článek
Kalenda, Jan, Kočvarová, Ilona. Proměny bariér ke vzdělávání dospělých v České republice: 2005–2015. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 69–89.

Článek
Hlaďo, Petr. Editorial. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 5–8.

Článek
Majcík, Martin. Komunikační struktury v kruhovém uspořádání školní třídy v semináři etické výchovy. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 159–176.

Článek
Harvánková, Klára. O úspěšnosti slaďování rodičovství a studia doktorských studentek s malými dětmi. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 91–119.

Článek
Černá, Monika, Píšová, Michaela, Vlčková, Kateřina. Vliv klinické zkušenosti na profesní rozvoj studentů učitelství. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 41–68.

Článek
Juhaňák, Libor. Sociální sítě autorů publikujících v pedagogických vědách v letech 2009–2013: exploratorní analýza. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 9–36.

Článek
Zdražilová, Zuzana. Využití EEG biofeedbacku při nápravě specifických poruch učení u dětí středního školního věku. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 121–133.

Článek
Gobbo, Francesca, Švaříček, Roman. Učení nezačíná a nekončí se školní výukou: rozhovor s Francescou Gobbo. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 113–119.

Článek
Poděkování recenzentům. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 141–144.

Článek
Dopita, Miroslav, Poláchová Vašťatková, Jana. Institucionalizace české andragogiky a mezinárodní vědecký diskurz. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 37–54.

Článek
Kamanová, Lenka. Matky jako aktéři rodinné sexuální kultury. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 67–86.