Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 32

Článek
Máša, Pavel. "Já chci staré věci zachovat a zařídím museum v domě..." : domovy Libuše Bráfové jako místa osobní a národní paměti. Studia historica Brunensia. 2022, roč. 69, č. 1, s. 23–56.

Článek
Bakeš, Ondřej. Na počátku byl domov : fenomén domova jako inspirační zdroj jednání některých členů Opus bonum. Studia historica Brunensia. 2022, roč. 69, č. 1, s. 269–282.

Článek
Richtáriková, Tereza. Konštrukcia slovenskej identity v komunite reemigrantov z Bukoviny do ČSR. Studia historica Brunensia. 2022, roč. 69, č. 1, s. 57–68.

Článek
Boček, Martin. S iluzí za novým životem : agitace pro vystěhovalectví do USA v habsburské monarchii. Studia historica Brunensia. 2022, roč. 69, č. 1, s. 5–21.

Článek
Hromek, Martin. Protifrancouzský diskurz v Československu v 60. letech 20. století. Studia historica Brunensia. 2022, roč. 69, č. 1, s. 255–267.

Článek
Jenšíková, Tereza. Dvojí pojetí národní identity : Erazim Kohák a Pavel Tigrid. Studia historica Brunensia. 2022, roč. 69, č. 1, s. 213–232.

Článek
Foletti, Karolina. Hledání ztraceného domova : emigrantka Hélène Iswolsky a její kritika "sovětského humanismu". Studia historica Brunensia. 2022, roč. 69, č. 1, s. 113–132.

Článek
Marša, Jakub. Recepce ideje státu jako šťastného domova v náboženských obcích Církve československé v Brně v letech 1948–1960. Studia historica Brunensia. 2022, roč. 69, č. 1, s. 233–253.

Článek
Varaďa, Ondřej. Obraz domova v denících čs. legionářů. Studia historica Brunensia. 2022, roč. 69, č. 1, s. 69–96.

Článek
Pavlasová, Lenka, Robová, Jarmila, Uličná, Klára, Vondrová, Naďa, Stará, Jana, Novotná, Magdalena. Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 13–33.

Článek
Šejna, Erik. Postoje žáků nižšího sekundárního vzdělávání k homosexualitě. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 153–169.

Článek
Šalamounová, Zuzana. Základní školy v procesu adaptace na výuku na dálku : vícepřípadová studie. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 35–66.

Článek
Cígler, Hynek, Ježek, Stanislav, Širůček, Jan, Lacinová, Lenka. Hodnocení bakalářských prací jako přijímací kritérium do navazujícího magisterského studia : psychometrická kazuistika. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 93–124.

Článek
Švaříček, Roman. Věda je jen jedna : editorial. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 1, s. 5–11.

Kapitola
Majcík, Martin. Přístup učitelů k chybám a identifikované činnnosti v rámci výuky. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 64–103.

Kapitola
Majcík, Martin. Rozhodování učitelů v chybové situaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 104–110.

Kapitola
Majcík, Martin. Závěr. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 111–117.

Kapitola
Majcík, Martin. Bibliografie. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 121–132.

Kapitola
Majcík, Martin. Seznamy. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 133.

Kapitola
Majcík, Martin. Rejstřík. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 134–135.

Kapitola
Majcík, Martin. Úvod. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 7–10.

Kapitola
Majcík, Martin. Chyba ve výukové komunikaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 11–23.

Kapitola
Majcík, Martin. Kognitivní a afektivní rovina učitelské práce s chybou. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 24–46.