Zobrazují se záznamy 1 - 22 z celkového počtu 22
Článek
Kostroň, Lubomír.
Psychology : a new view on holistic approach. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, roč. 42, č. I27, s. 133–137.
Článek
Macek, Petr, Osecká, Liduška, Blatný, Marek.
Semantic structure of adolescent's actual, ideal and unwanted self. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, roč. 42, č. I27, s. 111–121.
Článek
Široký, Hugo.
Psychodrama as a modern instrument of moral education. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 7–14.
Článek
Přadka, Milan.
Die Leitung von dynamischen Systemen und die Erziehung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 63–73.
Článek
Monatová, Lili.
Methoden und Mittel des Bekanntmachens der Kinder mit Naturerscheinungen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 75–86.
Článek
Pfeiffle, Horst.
Ansätze der mentalen Repräsentation bei Jean Piaget. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 13–17.
Článek
Švancara, Josef.
Mutual influences of genetic and environmental factors in life span-developmental research. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, roč. 33, č. I19, s. 43–51.
Článek
Pačesová, Jaroslava.
Processing strategies in language acquisition. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1990-1991, roč. 39-40, č. I25, s. 55–62.
Článek
Dan, Jiří.
Die Entwicklungsdynamik der Leseleistung von Kindern mit Legasthenie und die Möglichkeiten ihrer Beeinflussung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, roč. 42, č. I27, s. 139–142.
Článek
Hanuza, Maria.
Self-preservative tendencies of human personality. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 95–105.
Článek
Radka, Agnieszka.
A psychological concept of young women's sexual life. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 107–119.
Článek
Švancara, Josef, Švancarová, Lea.
Schweizerische Ansätze in der tschechischen Psychologie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 25–30.
Článek
Švancara, Josef.
Interaction of social and biological determinants in the development and forming of the personality. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1982, roč. 31, č. I17, s. 37–49.
Článek
Jůva, Vladimír.
Einige methodologische Probleme der Pädagogik. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1968, roč. 17, č. I3, s. 15–36.
Článek
Sedlák, Jiří.
Die Ontogenese der zielenden Bewegungen bei Kindern bis zu drei Jahren. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1970, roč. 19, č. I5, s. 29–36.
Článek
Švancara, Josef.
Dynamics of intellectual deficit in children with localized and difuse CNS damage. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1970, roč. 19, č. I5, s. 21–28.
Článek
Sedlák, Jiří.
Psychologische und physiologische Determination der sensomotorischen Koordination. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1974, roč. 23, č. I9, s. 53–60.
Článek
Pačesová, Jaroslava.
On the ontogenesis of speech acts. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1988, roč. 37, č. I23, s. 55–65.
Článek
Bárta, Boleslav, Ludvíková, Helena.
The difference in emotional irritability between asthmatic and normal children. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, roč. 15, č. I1, s. 7–12.
Článek
Jůva, Vladimír.
Zur Auffassung der Theorie der ästhetischen Erziehung als einer pädagogischen Teildisziplin. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, roč. 15, č. I1, s. 25–35.
Článek
Liškař, Čestmír.
Die Bestrebungen nach Modernisierung des Sprachunterrichtes in Westeuropa und in den Vereinigten Staaten. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, roč. 15, č. I1, s. 71–79.
Článek
Breuer, Helmut.
Untersuchungen zur prophylaktischen Überwindung von Lernschwierigkeiten im Anfangsunterricht. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1979-1980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 75–83.